XXL Nutrition

Sensation Black

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Nog dbb-ers die gaan?

Ik wilde eigenlijk een weekendje vroeg naar bed maarja 4 kaarten + parkeerkaart gekregen dus ik heb weinig keus....

edit; dit is GEEN verkapt *kijk mij gratis kaarten krijgen* - topic.

Laatst bewerkt:
Niet klagen als je volgende week weer depri bent.

Haha...

Dit is een mooie voorzet tot een epic fail.

Go Loo!

Als je mij een kaartje geeft, ros ik je wel op je bek als je aan drugs denkt.

Je gaat nuchter naar Sensation Black ? :roflol:

Heb verleden week een paar uurtjes gevolgd op BBN van Sensation White, niemand gevonden die nuchter was.

Komop ouwe, neem gewoon wat buisjes mee. Anabool spul man :D

Moet ik mee?

Sensation Black,, nee mij niet gezien.

Veel plezier :D

Ik ben van de partij. Ben van plan nu heel laat op te blijven zodat ik tot in de middag slaap anders red ik het niet we moeten 2.5 uur rijden :mad: dat zou uitkomen op ongeveer 10 uur feesten en gek doen ;) beetje veel voor mij....

Ik ga niet want a) K*t locatie B) Geluid om van te janken C) Hardstyle is k*t

Als ik het gratis was zou ik wel gaan.

Er zijn veel betere feesten dan dit opgeblazen concept.

veels te commercieel aan t worden ,... White begon ooit als trance feest ,.. moet je kijken wat ze nu draaien :(

No thx , niets voor mij.

ik ga ook vandaag moet mee van me vriendin maarja heb nog altijd me ipod ;)

hardstyle zuigt zo hard he

Ja idd ben ook meer van de rock/metal maarja je moet ook wel eens een keer met haar meegaan he ;)

@ Flexx 123Goed onderbouwde post man! Weet je ook dat er vanaf kwart voor 4 alleen hardcore word gedraaid? En dat gaat de komende jaren denk ik alleen maar meer worden.

Ik ga iig niet :( Vond het vorig jaar erg mooi gedaan en het geluid was cker ok. Ohja nog even dit voor jullie:

BLACK is BLACK

Aanstaande zaterdag wordt de Amsterdam ArenA het domein van een liefhebbers van de harde sound allemaal gekleed in het zwart. Om het echt gitzwart te maken is de dresscode bepalend!

BLACK is BLACK en niet donkerblauw. Een zwarte top en broek is verplicht. Een donkerblauwe spijkerbroek is niet zwart genoeg.

Zwarte schoenen zijn niet verplicht.

Zouden ze echt iedereen weigeren die niet volledig zwart is? Zag er vorig jaar toch heel wat in donkerblauw lopen en zelfs in het geel :o

Ik ga niet want a) K*t locatie B) Geluid om van te janken C) Hardstyle is k*t

Als ik het gratis was zou ik wel gaan.

Er zijn veel betere feesten dan dit opgeblazen concept.

A mee eens
B mee eens
C niet mee eens , maar ieder zijn smaak.

Maar ik als Hardstyle liefhebber zou ook nooit naar Black gaan omdat er inderdaad betere feesten zijn.

veels te commercieel aan t worden ,... White begon ooit als trance feest ,.. moet je kijken wat ze nu draaien :(

No thx , niets voor mij.

Nah, het begon in 2000 als gewoon Sensation. Onderscheid Black White kwam pas in 2001.

Ook leuk om te weten Sensation 2000: 75 gulden. Sensation 2008: 70 Euro.

Woeiahaha. Meer voor minder.

Terug
Naar boven