MuscleMeat

Sensation Black

Ik ben zowel naar Sensation White als naar Black geweest! (Beide compleet nuchter)

White vond ik persoonlijk echt een super vet feest, de sfeer en de mensen waren echt super, Black was echt helemaal niks en dit lag vooral aan de mensen! De mensen bij White zagen er allemaal gewoon netjes verzorgd uit, maar bij Black waren de meeste gewoon smerig en niet verzorgd gekleed en helemaal van de kaart!

Volgend jaar alleen White!

Just my 2 cents!

Hoewel ik de muziek van Black wel beter vind, maar White is indd een stuk socialer.

ik heb iig wel een mooie avond gehad:) ging met een lache groep en kwamen daar best veel bekenden tegen. Top avondje:)

Mja, als je naar een feest gaat waar ze hardstyle/hardcore draaien dan weet je van te voren dat je terrecht komt in een tent met speed tokkies. Sfeer is daar natuurlijk ver te zoeken.

Zoiets als Dour, wat woensdag t/m zaterdag is, lijkt me ook echt retegaaf, had zo mee kunnen gaan, maar toch niet gedaan omdat ik dan weet dat ik vrij ongezond die dagen doorkom, en daar probeer ik me eigen een beetje te van weerhouden :D

Mob mob, ik heb er al zin in, 4 dagen lekker knallen! Daar hangt teminste een ****ing sfeertje. Smiddags raggende hardcore bands, en snachts lekker tot 5 uur los gaan op dikke techno/electro met mensen die alleen komen om te genieten, en niet om gezien te worden op een groot commercieel k*t feest. Dat alles voor 100 euro inclusief camping, dat zijn teminste feestjes.

Ik heb me heerlijk uit kunnen leven. Paar mensen flinke klappen gegeven. Ja het was me het nachtje wel

White zag er laatst op bnn wel indrukwekkend uit.

Terug
Naar boven