Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah, het begon in 2000 als gewoon Sensation. Onderscheid Black White kwam pas in 2001.
Ook leuk om te weten Sensation 2000: 75 gulden. Sensation 2008: 70 Euro.
Woeiahaha. Meer voor minder.
Nah, het begon in 2000 als gewoon Sensation. Onderscheid Black White kwam pas in 2001.
Ook leuk om te weten Sensation 2000: 75 gulden. Sensation 2008: 70 Euro.
Woeiahaha. Meer voor minder.
Schijt of je nou 100 euro over de balk smijt in een discotheek omdat er anders geen reet aan is, of je betaald 70 eur voor een kaartje waar iedereen gewoon relaxed is en je de tijd van je leven hebt.
Qualiteit boven quantiteit, peepz![]()
Ik ga niet want a) K*t locatie B) Geluid om van te janken C) Hardstyle is k*t
Als ik het gratis was zou ik wel gaan.
Er zijn veel betere feesten dan dit opgeblazen concept.
nou doe mij maar een klein feestje voor 15 euro waar het veel gezelliger is.
Ik ga niet want a) K*t locatie B) Geluid om van te janken C) Hardstyle is k*t
Als ik het gratis was zou ik wel gaan.
Er zijn veel betere feesten dan dit opgeblazen concept.
niks aan toe te voegen.
Het was zelfs zo verrot, dat ik het zonde vond om m'n g en sos eraan te verspillen.
En rond een uur of vijf komt er al licht door het dak, nou dan heb ik het helemaal gehad.
Gelukkig was het kaartje gratis en ging ik met net zo veel geld naar buiten als naar binnen.
Over geld gesproken, daar buiten stond nog een junk te bedelen. In mijn goedheid geef ik hem 2 euro. Vervolgens probeert hij me met een lulverhaal over betaalkaarten blabla op te lichten met 20 euro. Wat een vieze teringhond. Ik geef hem geld, en nog oplichten ook. Toen we boos werden rook hij onraad en wilde hij wegfietsen. Te laat ****ing junk! We hebben hem van z'n fiets afgetrapt en hij moest die 2 euro terug geven. Eigen schuld. Normen en waarden van tegenwoordig, zelfs bedelaars kennen het niet.
niks aan toe te voegen.
Het was zelfs zo verrot, dat ik het zonde vond om m'n g en sos eraan te verspillen.
En rond een uur of vijf komt er al licht door het dak, nou dan heb ik het helemaal gehad.
Gelukkig was het kaartje gratis en ging ik met net zo veel geld naar buiten als naar binnen.
Over geld gesproken, daar buiten stond nog een junk te bedelen. In mijn goedheid geef ik hem 2 euro. Vervolgens probeert hij me met een lulverhaal over betaalkaarten blabla op te lichten met 20 euro. Wat een vieze teringhond. Ik geef hem geld, en nog oplichten ook. Toen we boos werden rook hij onraad en wilde hij wegfietsen. Te laat ****ing junk! We hebben hem van z'n fiets afgetrapt en hij moest die 2 euro terug geven. Eigen schuld. Normen en waarden van tegenwoordig, zelfs bedelaars kennen het niet.
Als het feest dus goed was geweest dan had je t lekker allemaal naar achteren gegooid? Jup! Way to go man...
Heerlijk, die members die op elke sarcastische opmerking een kritisch weerwoord hebben.
OT; ik vond het echt een k*tfeest, zeker geen 65 euro of weet ik veel wat het kost waard.
Het was ook niet eens uitverkocht. Er hing geen sfeer, de lokatie is saai. De VIP stelde weinig voor.
De mensen zijn niet echt aardig.
Ik ga normaal naar techno-feesten, en daar ben ik niets anders dan gewend dat het gewoon gezelligheid is, je maakt een praatje hier en daar met wat chickies of andere gasten die je niet eens kent, gewoon een gevoel van saamhorigheid. Je danst wat hier en daar. Op dit feest was het ieder voor zich. Veel ecto's zonder shirt, stampvoetend, helemaal bezweet. Veel lelijke meisjes, die met nietverhullende kledij een poging wagen op te vallen. Nee bedankt, volgend jaar sla ik ff over.

Ik zou juist denken dat je op een k*t feest meer drugs nodig hebt om het leuker te maken?
Ik zou juist denken dat je op een k*t feest meer drugs nodig hebt om het leuker te maken?
Ligt eraan als de sfeer leuk is, als je met een groepie ben die er ook geen reet aan vind en die maar een beetje voor zich uit lopen te staren, dan ga jij je niet als enige helemaal vol poederen, dat is dan indd zonde.