MuscleMeat

Serie: Arrow

Ik ben volledig bij. Leuke serie.

Vind het een geweldige serie. Hier en daar wat foutjes, maar goed.

Gister reclame van gezien, toevallig vanmiddag ff seizoen 1 gedownload, nog niet gekeken..

Foutjes als in dat zijn hoofd soms duidelijk zichtbaar is (zie spoiler). Of .. (zie spoiler)

Op eigen risico, spoilers everywhere.
Als hij vecht tegen de Archer (vader van tommy merlin) en hij op de grond licht, dan is zijn gezicht zo zichtbaar voor die vader. Ze hadden beter iets kunnen afwijken van strip en dat bedekken (dan wel zwart schmink).
Of dat masker van Helena Bertenelli dat alleen haar ogen bedenkt, ze is daar superduidelijk zichtbaar. Ondanks dat het uit een strip overgenomen is.

Ik volg deze serie al een tijdje, vind em echt epic! Samen met the walking dead, game of thrones en Banshee kijk ik ook hier telkens naar uit.

Foutjes als in dat zijn hoofd soms duidelijk zichtbaar is (zie spoiler). Of .. (zie spoiler)

Op eigen risico, spoilers everywhere.
Als hij vecht tegen de Archer (vader van tommy merlin) en hij op de grond licht, dan is zijn gezicht zo zichtbaar voor die vader. Ze hadden beter iets kunnen afwijken van strip en dat bedekken (dan wel zwart schmink).
Of dat masker van Helena Bertenelli dat alleen haar ogen bedenkt, ze is daar superduidelijk zichtbaar. Ondanks dat het uit een strip overgenomen is.

boeie, superman was ook opeens iemand anders als die z'n bril af deed. Zon beetje smink en een capuchon is dan al een verbetering

volge het ook sinds in het begin, vind voornamelijk het verhaal op het eiland vet.

Foutjes als in dat zijn hoofd soms duidelijk zichtbaar is

oke dacht dat je (comic)verhaal technische fouten bedoelde ;) (die kan ik zo ook opsommen)

en idd ik ben eerder benieuwd naar het verhaal op het eiland dan in realtime

ps. manu bennet is echt een beest eerst in spartacus als crixus nu in arrow als slade wilson
a.k.a
deathstroke

Ik volg hem ook al vind ik de melodrama typisch iets voor een netwerk als cw. Tot nu vind ik het erg vermakelijk maar kwaliteit tussen de afleveringen verschilt wel heel erg. Zo was episode 16 geschreven door geoff johns echt sterk maar kakte het in de volgende alweer in. Ik ben benieuwd hoe de karakters zullen groeien in de serie. Ik wil graag Laurel en Roy respectievelijk Black Canary en Red Arrow zien worden. Het zal mij benieuwen hoe dat zich in de serie vertaalt.

Oh en cameos van andere DC of superhero gerelateerde dingen zijn ook voor mij prachtig om te zien. Heel leuk om te weten dat Gotham City, Metropolis en Bludhaven in de zelfde universe bestaat. Ik meen in een artikel te lezen dat Oliver in een opkomend aflevering een trip naar bludhaven zal maken. Wellicht ligt er een cameo voor nightwing in het verschiet?

Ik volg hem ook al vind ik de melodrama typisch iets voor een netwerk als cw. Tot nu vind ik het erg vermakelijk maar kwaliteit tussen de afleveringen verschilt wel heel erg. Zo was episode 16 geschreven door geoff johns echt sterk maar kakte het in de volgende alweer in. Ik ben benieuwd hoe de karakters zullen groeien in de serie. Ik wil graag Laurel en Roy respectievelijk Black Canary en Red Arrow zien worden. Het zal mij benieuwen hoe dat zich in de serie vertaalt.

Oh en cameos van andere DC of superhero gerelateerde dingen zijn ook voor mij prachtig om te zien. Heel leuk om te weten dat Gotham City, Metropolis en Bludhaven in de zelfde universe bestaat. Ik meen in een artikel te lezen dat Oliver in een opkomend aflevering een trip naar bludhaven zal maken. Wellicht ligt er een cameo voor nightwing in het verschiet?

jezus wat kan jij zeveren.( niet lullig bedoeld btw:P :)

Ja volg de serie ook, ben ook volledig bij.

jup me 2 loop nu gelijk met Amerika, wachtend tot woensdag dat de nieuwe er weer op komt:)

Leuke serie, vond het in het begin een beetje schaamtelijk, maar valt nu mee. Enige minpunt vind ik dat zijn gezicht gewoon duidelijk zichtbaar is maar niemand hem herkent, doe dan een masker op ofzo.

Donderdag komt ie weer ;), ik vind het een geweldige serie kijk het al sinds ep 1 uit is in Amerika.

17 eps binnenhalen en kijken.. Trailer zag dr nice uit!

Die stukjes op het eiland zijn ook vet, met Crixus, is en blijft een uber alpha :D

is season1 nog bezig????

Terug
Naar boven