StartingGrower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg hem ook al vind ik de melodrama typisch iets voor een netwerk als cw. Tot nu vind ik het erg vermakelijk maar kwaliteit tussen de afleveringen verschilt wel heel erg. Zo was episode 16 geschreven door geoff johns echt sterk maar kakte het in de volgende alweer in. Ik ben benieuwd hoe de karakters zullen groeien in de serie. Ik wil graag Laurel en Roy respectievelijk Black Canary en Red Arrow zien worden. Het zal mij benieuwen hoe dat zich in de serie vertaalt.

Ik loop al gelijk met Amerika en inderdaad laurel der moeder is in de serie gekomen omdat er bewijzen zijn dat der zus nog leeft. Ben benieuwd waar t heen gaat. Maar is denk ik niet zo leuk als we hier alles al op gaan zetten wat er komen gaat.![]()
Leuke serie, vond het in het begin een beetje schaamtelijk, maar valt nu mee. Enige minpunt vind ik dat zijn gezicht gewoon duidelijk zichtbaar is maar niemand hem herkent, doe dan een masker op ofzo.
vaak is het donker of in de schaduw ,dus zn gezicht is niet te zien.
Dikke vette spoilers hier. Niet dat het mij uitmaakt, kijk altijd op donderdagochtend de nieuwe aflevering al. Blijf het ondanks die herkenningsfoutjes een zeer vette serie vinden. Verhaal op het eiland is helemaal vet, niet te voorspellen wat er gaat komen telkens. 2 daagjes te gaan voor nieuwe aflevering, er wordt dikke reclame gemaakt op facebook voor die aflevering dus ben benieuwd!
En inderdaad het verhaal op het eiland is echt strak! Vind het het leukste deel van de serieJa me reet, dus dan is een gezicht pikzwart, al vaak genoeg scenes voorbij zien komen waardoor je hem moet herkennen, bijvoorbeeld toen hij voor zn eigen moeder stond.
Waarom noemt iedereen die Manu Benett niet gewoon bij z'n naam of Slade in plaats van een naam uit een andere serie? Dat is hetzelfde als altijd naar Morgan Freeman als 'God' refereren.
moeten we hem dan deathstoke noemen?Haha oke vooruit dan. Zal denk ik alles schelen in het feit dat ik nooit spartacus heb gekeken. Misschien toch maar eens doen. Zeker nu walking dead en banshee toch klaar zijn kan ik prima nog iets kijken hehij is en blijft gewoon crixus snap dat danmoeten we hem dan deathstoke noemen?

Haha oke vooruit dan. Zal denk ik alles schelen in het feit dat ik nooit spartacus heb gekeken. Misschien toch maar eens doen. Zeker nu walking dead en banshee toch klaar zijn kan ik prima nog iets kijken he![]()

Hoop wel dat ze meer doen met Crixus in de serie, dat ie gewoon in de tegenwoordige tijd ook terug komt ofzo, maar het zal me niks verbazen als het juist zn enemy gaat worden ofzo, ben benieuwd.