MuscleMeat

Serie: Arrow

• Topic Starter Topic Starter
ho wordt malcolm nu Ra's ? goeie onverwachte plotwending

ho wordt malcolm nu Ra's ? goeie onverwachte plotwending

Yep, verder is dit seizoen stukken minder dan seizoen 1. Hopelijk fiksen ze dat in seizoen 4, mag wel weer wat meer actie en minder soapy. Dat hele Olicity gedoe ben ik wel beu, flashbacks zijn ook niet heel boeiend meer.

Veel mensen die deze serie nog altijd kijken?

Naar mijn mening is seizoen 4 gemiddeld gezien stukken beter dan seizoen 3

Ben ermee gestopt, vond seizoen 4 juist steeds slechter worden.

Gestopt met kijken seizoen 4 was saai

Ik kijk nog steeds, al vraag ik me soms wel echt af waarom. Die chick die advocaat is (Laurel?) heeft nog nooit in haar leven 1 vechtles gehad, gaat 3 weken met die hardcore-vigilantes om, en sloopt ineens halve league of assassins, mannen die vanaf jongs af aan 10 uur per dag getraind worden in 20 verschillende martial arts stijlen? Ook gewoon puur fysiek gezien klopt er af en toe geen drol van, chicks van 50 kilo gooien mannen van 90+ kilo door de lucht alsof ze een bruidsboeket door de lucht gooien, die fight scenes zijn soms echt zo dramatisch slecht / ongeloofwaardig.

Ook echt die hele "I dont kill anymore" mentaliteit, maar wel overal pijlen in jassen en niet bang zijn dat iemand 'n keer overlijdt aan interne bloedingen ofzo? Tuurlijk ik jaag zo 5 pijlen richting je hartstreek zonder twijfel maar iemand van een gebouw van 15 meter naar beneden laten vallen? Sorry can't do that bro

Ik kijk nog steeds, al vraag ik me soms wel echt af waarom. Die chick die advocaat is (Laurel?) heeft nog nooit in haar leven 1 vechtles gehad, gaat 3 weken met die hardcore-vigilantes om, en sloopt ineens halve league of assassins, mannen die vanaf jongs af aan 10 uur per dag getraind worden in 20 verschillende martial arts stijlen? Ook gewoon puur fysiek gezien klopt er af en toe geen drol van, chicks van 50 kilo gooien mannen van 90+ kilo door de lucht alsof ze een bruidsboeket door de lucht gooien, die fight scenes zijn soms echt zo dramatisch slecht / ongeloofwaardig.

Ook echt die hele "I dont kill anymore" mentaliteit, maar wel overal pijlen in jassen en niet bang zijn dat iemand 'n keer overlijdt aan interne bloedingen ofzo? Tuurlijk ik jaag zo 5 pijlen richting je hartstreek zonder twijfel maar iemand van een gebouw van 15 meter naar beneden laten vallen? Sorry can't do that bro

ik irriteer mij hier dusdanig mateloos aan dat ik gestopt ben met kijken ergens dit seizoen

Ik blijf stug door kijken omdat ik het zonde vind dat ik al zover gekomen ben :o

ik irriteer mij hier dusdanig mateloos aan dat ik gestopt ben met kijken ergens dit seizoen

True, geef mij dan maar de vechtscenes van Daredevil, stuk realistischer en ook met name een stuk beter gefilmd, lijkt soms net alsof je die ruimte zelf bent en meekijkt.

Zelfde geldt voor Flash imo, gedoe met 'Earth 2'

Man man man, wat was de finale van seizoen 4 weer slecht zeg. Op Reddit vonden ze de final dusdanig slecht dat ze de Arrow Reddit veranderd hebben naar een Daredevil Reddit :p (kijk naar het logo).

Man man man, wat was de finale van seizoen 4 weer slecht zeg. Op Reddit vonden ze de final dusdanig slecht dat ze de Arrow Reddit veranderd hebben naar een Daredevil Reddit :p (kijk naar het logo).

Dit was ook gewoon echt next level slecht. Een scene vroeg ik me oprecht af hoe een regisseur bij zichzelf kan denken dat dit een goede scene zal zijn, en dat het verkoopt. Richting het einde heb je een army van die bad guys met uzi's recht tegenover een menigte staan en als ze gaan vechten rennen ze head first in heel die mob ipv hun geweer te gebruiken? In de bollywoodfilms uit India mogen mensen elkaar dan met 'n banaan kunnen vermoorden, zelfs daar rent iemand met een uzi in z'n hand niet schreeuwend op een mob af om een fist fight aan te gaan.. Man man man

Enige goeie van seizoen 4 is dat laurel dood is, Vond de flashbacks van dit seizoen interessanter dan de main storyline. En mushral Laurel heeft wel degelijk training gehad ze heeft 3 bokslessen van wildcat gehad xD. Speedy daar in tegen heeft nog maanden les van Malcom gehad dus dat zij kan vechten snap ik nog enigszins. Maar laurel was gewoon opvulling voor sarah.
Hopen dat zonder Laurel season 5 weer beter is.

En ben benieuwd naar the flash s3 alleen als ze nu al met de flashpoint gebeurtenissen komen haak ik wel af
Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben is wat the CW met supergirl gaat doen want cbs heeft er een potje van gemaakt imo

Twee woorden: Flashpoint Paradox :)

Blij dat ik bij ep15 ofzo al gestopt ben.

Twee woorden: Flashpoint Paradox :)
drie worden veel te snel

Dr is zal Barry Allen lore Om nu al met flashpoint te gooien verpest je heel veel

Voor de mensen die niet bekend zijn met de dc comics the flashpoint paradox is een comicbook gebeurtenis waarin dc zijn hele universum resette. Dit was de aanleiding van The new 52

Ik vond de finale, heb hem ivm tentamens pas later kunnen kijken, van seizoen 4 ook echt verschrikkelijk slecht. Ga aan seizoen 5 wel beginnen maar als het zo doorgaat als de tweede helft van seizoen 4 dan ben ik heel snel weg. Ben namelijk wel benieuwd wat ze met arrow gaan doen nu barry de geschiedenis veranderd heeft, hopelijk brengen ze laurel niet terug :eek:.

Terug
Naar boven