- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Het speelt zich wel af in Gotham. Maar de serie draait echt om detective James Gordon.
geef het een kans
I might. thx voor de suggestion.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het speelt zich wel af in Gotham. Maar de serie draait echt om detective James Gordon.
geef het een kans
ho wordt malcolm nu Ra's ? goeie onverwachte plotwending
Ik kijk nog steeds, al vraag ik me soms wel echt af waarom. Die chick die advocaat is (Laurel?) heeft nog nooit in haar leven 1 vechtles gehad, gaat 3 weken met die hardcore-vigilantes om, en sloopt ineens halve league of assassins, mannen die vanaf jongs af aan 10 uur per dag getraind worden in 20 verschillende martial arts stijlen? Ook gewoon puur fysiek gezien klopt er af en toe geen drol van, chicks van 50 kilo gooien mannen van 90+ kilo door de lucht alsof ze een bruidsboeket door de lucht gooien, die fight scenes zijn soms echt zo dramatisch slecht / ongeloofwaardig.
Ook echt die hele "I dont kill anymore" mentaliteit, maar wel overal pijlen in jassen en niet bang zijn dat iemand 'n keer overlijdt aan interne bloedingen ofzo? Tuurlijk ik jaag zo 5 pijlen richting je hartstreek zonder twijfel maar iemand van een gebouw van 15 meter naar beneden laten vallen? Sorry can't do that bro
ik irriteer mij hier dusdanig mateloos aan dat ik gestopt ben met kijken ergens dit seizoen
ik ben ook gekapt
drie worden veel te snel
.