MuscleMeat

Serie: Arrow

aargh dacht ep 14 te kijken komt die pas 26 feb uit ???

Daarom heb ik seriesguide app voor android:)

Leuke cliffhanger deze episode.

Ik ben gestopt met kijken begin seizoen 3. Omdat ik me enorm stoorde dat telkens als hij schiet, het meteen raak is zeg maar. Hij mist bijna nooit en dan is de realisme voor mij weg. Maar mss toch eens terug hervatten. Ik zag hier 'lekker wijf' voorbij komen en dan hngg moet kijken. :D

Ik ben gestopt met kijken begin seizoen 3. Omdat ik me enorm stoorde dat telkens als hij schiet, het meteen raak is zeg maar. Hij mist bijna nooit en dan is de realisme voor mij weg. Maar mss toch eens terug hervatten. Ik zag hier 'lekker wijf' voorbij komen en dan hngg moet kijken. :D

Jij leeft in de toekomst :rolleyes:

Nice episode weer :)

Boogschieten stelt ook niet veel voor, en al helemaal niet van de mega afstanden waar hij van schiet (max 10mtr oid.)

wat een k*taflevering

Toch wel benieuwd wat er de volgende ep gaat gebeuren

vette ep

nu sinds een week deze serie aan het kijken zit bij s01e09 inmiddels bevalt goed.

Terug
Naar boven