MuscleMeat

Serie 'Band of Brothers' keert terug

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
De succesvolle Tweede Wereldoorlog-miniserie Band of Brothers keert vandaag terug met haar opvolger The Pacific. De tiendelige miniserie zal vanaf vanavond Amerikaanse tijd elke zondag te zien zijn op het HBO-kanaal.

The Pacific speelt zich in tegenstelling tot Band of Brothers niet af in Europa, maar in het Aziatische oceaangebied.

De serie, die meer dan 150 miljoen dollar gekost heeft, wordt wederom geproduceerd door Steven Spielberg, Bruce McKenna en Tom Hanks. Vanaf 3 april zal The Pacific op de Nederlandse tv worden uitgezonden op Veronica.

Bron: Fok!

http://www.youtube.com/watch?v=M5Z6-DihMM0&feature=player_embedded

Hard! Dit ziet er wel heel vet uit. Is het al te downloaden?

wordt weer verplichte kost.

• Topic Starter Topic Starter

Ach in ieder geval beter dan het aanbod wat momenteel op de televisie te zien is. Kijk zelf amper nog tv maar dit soort series die proberen het verleden te laten herleven kunnen op mijn sympathie rekenen, mits ze historisch correct worden verfilmd. Vooral die Amerikaanse aanvallen op de door Japanners bezette eilanden is gewoon indrukwekkend om te zien.

Dat de Japanners maar mogen winnen! Ohnee, het staat al vast.. :(

Laatst bewerkt:
'Historich correct', tja dan moet je natuurlijk wel het besef hebben wat historisch correct is en wat niet.

• Topic Starter Topic Starter
'Historich correct', tja dan moet je natuurlijk wel het besef hebben wat historisch correct is en wat niet.

Ik zou kunnen happen maar dat sla ik vandaag maar over.

Toevallig bekeek ik afgelopen dinsdagavond een nieuwe serie op de CANVAS; Apocalypse, de Tweede Wereldoorlog. Die kwam aardig waarheidsgetrouw over met de nodige nuance. Geen simpele History Channel variant maar een compleet nieuwe benadering met wat meer achtergrondinformatie voor de kijker. Toegegeven, ik was wel die avond stoned dus dat kan een gekleurd beeld hebben geven.

cool.

Deze ga ik zeker weten volgen!

Morgen eerste afl. downloaden :cool:

Waarom kritiek geven op een serie die je niet hoeft te kijken?

awp8y1.gif

ben nu de 1e aflevering aan het downloaden, ben benieuwd.

Bill Guarnere for the win.

http://nl.wikipedia.org/wiki/William_Guarnere

"Een jaar na de oorlog ontmoette Guarnere bij toeval zijn oude legermaatje Edward "Babe" Heffron, die eveneens in Philadelphia woonde. Sindsdien zijn "Wild Bill" en "Babe" onafscheidelijk."

Prachtig toch.:D

Ken me nog herinneren dat ik een paar keer flink geëmotioneerd was toen ik die serie Band of Brothers voor het eerst zag.

Laatst bewerkt:
Hier kijk ik nogeens naar uit jongens,zalig!

Ik heb gelukkig de dvd box :D Zalige serie! Ik vind m echt ongelofelijk mooi. Hij begint om de een of andere reden ook niet te vervelen.

Terug
Naar boven