AndroidHealthClinic

Serie 'Band of Brothers' keert terug

Heb nu wel ep1 al gezien maar ben wel benieuwd naar de volgende afleveringen.

zijn die volgende al te downloaden? Ik ben nu namelijk met de eerste bezig

awp8y1.gif

Goed onderbouwd man

Net ook de eerst gezien en vond hem eigenlijk erg kort, volgens mij was band of brothers langer.

O ja, ik vind het ook nog niet echt een goede serie.

BOB was gewoon een vette serie. Natuurlijk op zijn Spielgers, maar toch echt wel cool.

Aflevering 1 was dik in orde. :)

Als em zo goed is als Band of Brothers kan ik niet wachten :)

//url]

Laatst bewerkt:
Gisteren gekeken, en ik moet zeggen dat ik het een behoorlijke tegenvaller vond. Natuurlijk had ik wel wat drama verwacht vanwege Spielberg, maar het US army is de bomb gehalte was echt torenhoog. De eerste helft was bijna tenenkrommend, de actie kon wat goed maken, want dat zag er gewoon tof uit. Al met al toch wel matig.

Gisteren gekeken, en ik moet zeggen dat ik het een behoorlijke tegenvaller vond. Natuurlijk had ik wel wat drama verwacht vanwege Spielberg, maar het US army is de bomb gehalte was echt torenhoog. De eerste helft was bijna tenenkrommend, de actie kon wat goed maken, want dat zag er gewoon tof uit. Al met al toch wel matig.

precies wat ik er ook van vond......nou hopen dat de rest van de afleveringen wel weer meer richting bob gaat.

vond de 2e aflevering al een stuk beter......lekker jappen neer maaien :D

morgen de 3e kijken.

Zeker te weten kijken!

3e aflevering valt weer tegen..........0 actie :mad:
hopen dat er in 4e aflevering weer wat geknalt gaat worden.....

Ik heb eerste 2 gezien, en denk dat deze beter gaat worden dan BoB.

Ik moet band of brothers ook nog zien maar deze lijkt me ook echt vet, maar ik wacht wel op de torrent :D

Terug
Naar boven