MuscleMeat

Serie: Peaky Blinders

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
http://www.imdb.com/title/tt2442560/?ref_=nv_sr_1

A gangster family epic set in 1919 Birmingham, England and centered on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby, who means to move up in the world.

Top serie. Tijd geleden dat ik een serie a la True Detective/Breaking Bad kwaliteit heb gezien, maar vind deze er goed in het rijtje tussen passen. Lijkt een beetje op Boardwalk Empire, maar vind dit een stuk beter.

Wie kijkt nog meer? Ben nog bij S1 btw.
 
Ik ga binnenkort beginnen:)
 
Staat in de lijst. Ben benieuwd. Komende dagen te mooi weer...
 
Toevallig pas mee begonnen. Moet nog verder kijken, S1.
 
Ik heb ze afgelopen week ook gedownload. Nu nog tijd vinden om ze te kijken.
 
Die Tommy is echt een baas ook. Doet me denken aan Michael Corleone.
 
Netflix staat alleen seizoen 1 op met 6 afleveringen :(

leek mij wel een goeie serie namelijk
 
Beide seizoenen gezien, zeker de moeite waard! Benieuwd naar seizoen 3 :)
 
Beide seizoenen gezien, zeker de moeite waard! Benieuwd naar seizoen 3 :)

Hoop wel dat Grace snel terug komt :( ben bij afl3 van s2 trouwens.
 
Ben bij ep 4 van s1. Vind het wel een prima serie. Beetje boardwalk meets suits achtig. Beetje snelle actie in een oud jasje. Hier en daar wat cliche. Meer vorm dan inhoud gevoel. Wel tof, niet super imo. Maar blijf nog even plakken.
 
ik ben al bij ep4 s2 , wordt steeds vetter en bruter, s1 is nog best tam vergeleken met s1.
 
ik ben al bij ep4 s2 , wordt steeds vetter en bruter, s1 is nog best tam vergeleken met s1.

Gewoon goeie serie. Vind Fredo alleen soms een beetje irritant :D
 
Nou ik heb hier en daar wel beetje mijn twijfels qua acteerwerk etc. Ze lijken een beetje zoekende en eigenlijk geneurt er vrij weinig. Bepaalde zaken zijn aardig voorspelbaar of plotwendingen onnodig ofzo. Weet niet. Voelt een beetje nutteloos ofzo.
 
Ik kijk maar tot nu toe nog niet echt gegrepen kijk nog een paar eps anders stop ik ermee.
 
Season 2 begonnen maar heb ook twijfels. Ligt er allemaal wat te dik bovenop imo.
 
Back
Naar boven