XXL Nutrition

Serie: True Detective

michieln

Ripped Bodybuilder
Waardering
283
Lengte
1m90
Massa
92kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

True Detective is een nieuwe Amerikaanse televisieserie die vanaf januari 2014 op de televisiezender HBO wordt uitgezonden. Het is de bedoeling dat de reeks een anthologieseriehttp://nl.wikipedia.org/wiki/Anthologieserie wordt, waarin elk seizoen een andere zaak wordt belicht. Matthew McConaughey en Woody Harrelsonhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Woody_Harrelson spelen de hoofdrollen in het eerste seizoen, welke is geschreven door Nic Pizzolatto en waarvan de regie wordt gedaan door Cary Fukunaga.

Het eerste seizoen van True Detective volgt detectives Rust Cohle en Martin Hart tijdens een 17-jaar durende klopjacht naar de dader van een bizarre moord in Louisiana uit 1995.

Mensen die dit kijken?

Zijn nu drie afleveringen van geweest, en 't is serieus heel awesome, nu al helemaal hooked.

Aanrader.

eerste ep gezien ,was toen nog niet echt overtuigd, teveel gezever, wordt dat in de 2e ep beter? iig ik ga ze opsparen en dan pas kijken.

• Topic Starter Topic Starter
eerste ep gezien ,was toen nog niet echt overtuigd, teveel gezever, wordt dat in de 2e ep beter? iig ik ga ze opsparen en dan pas kijken.
Is niet heel anders ofzo, maar denk dat de dialogen gewoon een belangrijk en sterk punt van de serie zijn, naast de ontwikkeling en het leren kennen van de twee detectives

Vond zelf ep1 al meteen tof overigens

Slecht is het niet maar ik heb wel het idee dat de serie op dit moment een beetje overgewaardeerd wordt. Even zien hoe de serie verder zal verlopen, ik heb zo'n vermoeden dat de volgende aflevering wel leuk gaat worden.

Na 2 episodes heb ik ook het gevoel dat die 9.4 op imdb er wat over is, maar ik zal het wel blijven volgen.

****ing epic. Die laatste scene van episode 3 met Matthew McConaughey was zo geniaal.

Nice , al een tijdje geleden dat ik een goede serie hebt gevolgd! Deze ga ik eens bekijken.

Nog steeds extreem goed.

Net aflevering 2 gehad valt me nog niet tegen :)

Afleveringen 4 en 5 waren weer onwijs gaaf. Dat 6 minuut durende shot op het eind van aflevering 4, geweldig

Geweldige serie tot nu toe! Heerlijk eind scene in aflevering 3! Ga vanaf nu elke zondag kijken!

IJzersterke serie!! Met elke afl kreeg je meer clues en vragen, dus ben benieuwd naar de laatste stukjes van de puzzel.
Ik had alleen meer reactie's in dit topic verwacht.

Laatste aflevering gaat echt onwijs sick worden, ben echt rete benieuwd.

Zou bijna denken dat ik zowaar wil dat het weekend voorbij is :o

Same here!
Ben nu weer alle 7 afl aan het kijken. Hopen dat ik niet over het hoofd heb gezien.

Ben ook erg benieuwd naar de finale inderdaad!

Je moet je kopje er echt wel bijhouden, maar een dikke topserie imo !

Vette serie, het is zoveel beter dan de gemiddelde detective serie die een moord per aflevering behandelt.

Viel niets tegen!! Alleen jammer dat 't seizoen ten einde is :(
Apart die ruïne met z'n takke(n)creaties, maar wat een sick **** was die Errol....

Marty in de tunnel as een van de spannendste dingen die ik in een show gezien heb, echt sick

Al met al briljante serie, setting, acteerwerk, verhaallijn, personages, muziek. Strong everything

Ik had alleen verwacht dat Maggie een grotere, andere rol in speelde, of haar vader.
En ik had meer gezocht achter die issues met de oudste dochter van Marty... Die tekeningen als kind, die poppen waar ze mee speelde en toen ze als tiener betrapt werd met die 2 jongens in de auto.

Terug
Naar boven