- Waardering
- 70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb pas twee episodes gezien, loop een beetje achter. Ik denk dat seizoen 1 wat mysterieuzer is. Misschien was de cast ook wel beter. Het switchen tussen verleden en heden had ook wel wat in seizoen 1.
Seizoen 1 was gewoon veel pakkender. Had iets magisch. Dit kan ik in seizoen 2 niet terug vinden. Vind de cast ook maar een beetje mwah. Vind het sowieso allemaal maar een beetje vaag, soms snap ik er even geen zak meer van, maar dat komt dan ook omdat regelmatig mn aandacht even weg valt. Ik dacht dat dit misschien zou veranderen later, maar heb nu 5 episodes gezien en mn mening is nog steeds hetzelfde. Ik denk niet dat dit nog gaat veranderen de komende 5? episodes.
Ik vind persoonlijk dit seizoen een stuk leuker, maar smaken verschillen seizoen 1 kwam veel later pas echt op gang. Dit seizoen had ik na episode 1 ook mijn twijfels over maar het werd imo alleen maar beter.
Wat is er tot nu toe beter geworden dan ten opzichte van aflevering 1?
Aflevering 1 was erg onduidelijk tot het aan het einde van de ep alles bij elkaar kwam, waarbij ik het vorige seizoen de eerste 3 afleveringen als intro zag als ik het me goed herinner. Ik vind dit seizoen de dronken detective ook erg goed.

Ik vind persoonlijk dit seizoen een stuk leuker, maar smaken verschillen seizoen 1 kwam veel later pas echt op gang. Dit seizoen had ik na episode 1 ook mijn twijfels over maar het werd imo alleen maar beter.
S2 heeft teveel key persons die allemaal op de één of andere manier verbonden zouden zijn aan Caspere en/of consorten. Maar die verbanden lijken soms erg klein, zoals Woodrough(motormuis).die heeft alleenmaar 't lijk gevonden
Door al deze subplots waarin deze key persons verwikkeld zijn wordt het haast langdradig.
Dus ik zou dit seizoen niet echt spannend noemen, daarvoor is het tempo te slow.
Maar ik wil wel weten hoe dit afloopt en dan alle eps achter mekaar uitkijken.
Er zijn trouwens maar 8 eps.
---------- Toegevoegd om 02:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:36 ----------
Bij S1 ben ik gaan kijken omdat er op HBO zo'n hype werd gecreerd ter promotie. En terecht, maar het duurde wel even voordat het echt op gang kwam.
Ik weet nog dat ik tegen ep4 helemaal hooked was en al helemaal door die op een na laatste shot, een single shot van zo'n 6 minuten.

Holy crap, wat een verschil met seizoen 1. Vince Vaughn is echt afschuwelijk gecast.

Ik vond het eind van ep 7 wel mooi
Had dat eerst niet verwacht, maar. Ergens vermoed ik datdie Woodrough is niet zo'n snugere, dus logische afloop..geen van de 3 detectives het overleefd, want niemand is meer te vertrouwen.
Woodrough, tja.
Ray heeft toch niks meer om voor te leven nu hij zijn zoontje kwijt is.
Ani heeft ook allerlei verkeerde keuzes gemaakt.
Wel vet indd dat ie dood is, die zag ik ook ff niet aankomen