michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hah ja ik ook, vraag me af waarom ze al die links/hints erin hebben gestopt als ze er uiteindelijk niets mee gingen doenn..

Om je op het verkeerde pad te zetten
Ben ook klaar met seizoen 1, gave serie, vooral Matthew vond ik heel goed.
Zijn er al dingen over seizoen 2 bekend?
Ik moet er ineens weer aan denken toen ik laatst enkele eps bekeek, Marty's dochter:
Misschien wilden ze juist laten zien dat die hele case niet alleen Marty, maar ook zijn gezin beinvloedde. Hij ging vreemd, zijn vrouw vermoedde/wist dat en zijn oudste dochter was rebels(te weinig aandacht/ouderlijke begeleiding?).
De meesten (zo niet allen) waren allemaal al dood geloof ik
Kan best. Die vader van Errol in ieder geval wel(lijk op bed). Was die vader nou the yellow king?
Volgens mij is The Yellow King geen concreet persoon, meer een soort van God van die sekte oid. Ik dacht iig dat dat ''standbeeld'' op het eind van die tunnel The Yellow King moest voorstellen. not sure though
![]()
Interesting theory . Ik nam meteen aan dat 't een persoon moest zijn...
Na zo'n spectaculair S1 was ik sceptisch, maar Collin Farrel heeft me verrast!
Zoals ie die vader van dat rotjoch Aspen aanpakte![]()
Na zo'n spectaculair S1 was ik sceptisch, maar Collin Farrel heeft me verrast!
Zoals ie die vader van dat rotjoch Aspen aanpakte![]()
Hij had beter die jongen een stomp in zn maag kunnen geven, dit was weer meer een dronkemans actie. Maar denk dat je er wel meer sympathie voor krijgt naarmate je Collin zn karakter leert kennen.
Wat moet Vince nou voorstellen, een soort van mafiabaas ofzo? Of gewoon iemand die niet alles volgens het boekje doet zeg maar.

Euh, je kan toch geen kind slaan
Vince lijkt me inderdaad een kingpin. Heeft allerlei connecties. Ik vond hem nog niet sterk overkomen, maar dat komt waarschijnlijk nog.

Vince Vaughn is inderdaad moeilijk serieus te nemen, nog niet heel sterk inderdaad.... even afwachten of dit net zon topper wordt als S01