In beslag nemen kunnen ze denk ik sowieso niet doen nu. Zou ook minstens 2000€ verliezen moest ik verkopen dus is geen optie, al ga ik hem zelf wellicht voor een hele lange tijd niet mogen gebruiken.Das BS natuurlijk. Tuurlijk zijn er gekken in auto's, maar die zijn er ook op motoren. Rijd zelf geen motor (wel interesse in overigens) maar heb zelf een keer een groep marocs op Ducati's op een halve meter van mn achterklep gehad die me vervolgens links en rechts over verdrijvingsvak voorbij vlogen. Gekken heb je altijd en overal, en het merendeel komt altijd weg met dit soort gedrag; wat je ook bestuurt...
Maar even OT: zwaar balen natuurlijk van die boete (echt teveel geld ook), maar vrees dat er weinig verzachtende omstandigheden zijn die de zwaarte van de boete kunnen beïnvloeden. Is het je eerste echte overtreding? Misschien dat ze daar enigszins rekening mee houden...
Ik ken overigens iemand die werd geflitst met 180 waar je 80 mocht geloof ik. Die heeft gelijk zijn motor verkocht, geloof dat dat ook wel invloed kan hebben op de straf... kunnen ze m iig niet meer in beslag nemen.
Ja mn eerste overtreding maar in slecht <jaar moto, reed daarvoor wel ook met brommer dus wel al meer dan 3 jaar verkeerservaring maar ze kijken enkel naar hoe lang al moto denk ik.
Die nog veel gevaarlijkere dingen uitsteken is bedoeld als veel gevaarlijkere dingen dan dat ik zeldzaam eens veel te snel rij. Bv toen ik nog met brommer reed, bijna elke dag had ik een bijna ongeval door een autobestuurder die niet naar het fietspad keek, parkeerplaats verliet en daarbij ineens voor mn neus de weg op schiet en nog veel zo dingen.
Laatst bewerkt:

. Feit is dat je niet alleen je eigen leven in gevaar brengt, maar ook dat van anderen en dat ziet men als een ernstig delict.
rij heel veel toertochten met grotere groepen, dus geloof mij nou maar als ik zeg dat ik al wel het een en ander heb gezien qua motorrijders.
350 euro voor 6 u les, dan nog betaald om de motor te mogen gebruiken van de rijschool.
. Aan de lichten ben ik wel nog steeds als eerste weg en 99% van de mensen weet niet dat het slechts een 250 is xD. De max snelheid is ook genoeg, en heb het vooral nog niet getest hoor