MuscleMeat

Nieuws Seropositieve Britse pedofiel kwam naar België om kind te verkrachten

DrWho

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Het Laatste Nieuws zei:
De voorbije week zijn speurders in ons land erin geslaagd een gevaarlijke kinderverkrachter uit Engeland op te pakken. De man was aan de aandacht van de Engelse politie ontsnapt en naar ons land gekomen, met de bedoeling hier nieuwe slachtoffers te maken. De 44-jarige Darren Granger is HIV-positief en heeft nog maar drie maanden te leven. De man zit inmiddels in Engeland in de cel omdat hij de politie niet had verwittigd dat hij het land zou verlaten.

Opsporingsbericht
Granger vertelde een vriend dat hij met de auto een kind ging zoeken in België om te verkrachten. Die vriend verwittigde onmiddellijk de politie. Granger kon toch ongezien Engeland verlaten, waarop een opsporingsbericht naar België werd gestuurd.

In buurt van Brasschaat
De Britse politie lokaliseerde de man, aan de hand van zijn gsm-signaal, in de buurt van Brasschaat. (belga/lb)
De Standaard zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De 44-jarige Darren Granger staat niet alleen bekend als kinderverkrachter, maar is ook hiv-positief en zou nog maar drie maanden te leven hebben. Granger vertelde een vriend dat hij met de auto een kind ging zoeken in België om te verkrachten. Die vriend verwittigde onmiddellijk de politie. Granger kon desondanks toch ongezien Engeland verlaten, waarop een opsporingsbericht naar België werd gestuurd.​
De Britse politie slaagde er in om de man, aan de hand van zijn gsm-signaal, te lokaliseren in de buurt van Brasschaat. Granger zit ondertussen in een Engelse cel omdat hij de politie niet had verwittigd dat hij het land zou verlaten.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20091002_108

Afmaken die kerel, wie zo'n type nog wil goedpraten is ziek in z'n hoofd.

Zegt wel wat dat hij hiervoor speciaal naar Belgie gaat.

Hij doet me denken aan een acteur, ik kan alleen niet op de naam komen noch in welke film hij speelde :o

meteen een nekschot.

Hij lijkt wel wat op klusmier, of ben ik nou in de war :o

achjoh, de een is pedofiel en de ander is timmerman..

???

Lijkt een beetje op Jan Wouters, al zeg ik het zelf.

dat het maar 3 zeer pijnlijke maanden mogen worden voor hem

Pfff, HIV positief, hoe k*t voor die man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat er zulke zieke mensen op de wereld zijn.

Ben het er mee eens dat dit soort gestoorden gewoon opgeruimd moeten worden.
Nekschot klaar.
Bij executeren zijn er ook altijd mensen die zeggen: maar de onschuldiggen dan??
Die sterven voor een goed en waardig doel en hebben de mensheid gediend.

Dus invoeren die wet: Pedofielen en kindermoordenaars mogen worden geexecuteerd.

Je kan lullen wat je wilt , het is positief nieuws .

I'm not just sure..

I'm zero positive.

Terug
Naar boven