XXL Nutrition

Sharia4Holland , toffe gast.

Dat is zeker zo'n kale gabber ofzauuuwww zo'n een met van die trainingspakkuhh en zitten de hele dag te schelden op andere rassuh enzauuuuuwwww

wie? feyoso?

zal best wel, aan zijn gedrag en intelligentie te zien zal je best wel is gelijk kunnen hebben

Religie is liefde :trollface:

Zag vandaag nog een programma over het Hinduïsme, best toffe lui, beetje bidden, beetje vrede predikken, lekker zen zijn.

Volgend was een programma door moslims over de Islam, de eerste zin die ik hoorde had te maken met "de ongelovigen".

Vreemd dat ik de moslims altijd hoor zeggen dat de islam ook vrede predikt, maar het in de realiteit vaak blijkt dat het converteren van de ongelovigen prioriteit heeft, m.a.w. Ik kan met jou in vrede leven zolang jij vind wat ik ook vind!

Ongelovigen dit ongelovigen dat.

PS: Ik vind (bijna) iedere vorm van religie achterlijk, voor het geval er butthurt moslims zijn die meteen neigen "discriminatie" te roepen.

Grappig om te zien dat we in de tijd dat we de ene religie weg aan het werken waren (jaren 60 en 70) we dus blijkbaar een nog veel ergere religie binnen hebben gehaald... kansloze lui zeg! Dit gaat nog wel tot een confrontatie komen.

wie? feyoso?

zal best wel, aan zijn gedrag en intelligentie te zien zal je best wel is gelijk kunnen hebben
Dat ik zeker waar , voor je terug eens begint aan te vallen zou je weer keer eens twee keer nadenken.. Jij gaat ervan uit dat je meer intelligentie hebt dan mij, ok zullen we het dan "geloven".. En op wat swagger zei , ga eerst eens rondkijken wat ik met H4RDK00R bedoel ;)
Jizzers.

Deze man heb ik al eerder gezien in een debat met Filip De Winter. Ik ben het 1000% met deze man oneens maar hij kon tenminste wel normaal met een tegenpool aan tafel. En de vragen normaal beantwoorden. En we kunnen deze man niet naar zijn eigen land toe sturen want hij is geboren in Belgie. Ik vind hem in veel van zijn overtuigingen wel erg overkomen als een godsdienstwaanzinnige. Gelukkig maar dat een radicaal zoals hij nooit een hele grote achterban kan krijgen in Belgie.

ben ik met je eens pokerladron geweldige vent was dat.

ben ik met je eens pokerladron geweldige vent was dat.
827987-a-laughing-man-wearing-an-arabic-headdress.jpg

hier krijg ik spontane diarree van -_-'

oprotten met zulke lui, mogen van mij ook de oceaan in!

Hahaha,hier heb je hem weer. Die gast moet gewoon wat meer aan zijn fluit trekken.

Ben het wel met hem eens dat het allang weer tijd is voor een zuivering. Dan geen zuivering van een bevolingsgroep, maar een zuivering van gedachten. Hij geeft tevens aan geen problemen te hebben met ongelovigen. Een ongelovige die volgens hen naar de hel gaat, zal ook niet in een hel geloven en kan zich daar toch ook niet druk over maken? Meer dan een uitnodiging voor Wilders is het niet.

Terug
Naar boven