Fitness Seller

Sharpsafer gaat cutten

.. lijkt mij geen 15? Minder? Bulk je KETO?

• Topic Starter Topic Starter
Workout: Maandag: Borst,Biceps en kuiten (gevolgd door 45min cardio low intens)Dinsdag: RustWoensdag: Rug,triceps en kuiten (gevolgd door 45min cardio low intens)Donderdag: Schouders,traps en kuiten (gevolgd door 45min cardio low intens)Vrijdag: RustZaterdag: Benen,buik (gevolgd door 45min cardio low intens)Zondag: RustEasy cutten tot eind april en dan en toevoeging van een ECA stack voor 6weken.Doel: 9% Bf

Respectvoor jouw.. KETO lijkt me een vrij zwaar dieet Nmlk! Warom de keuze te BULKEN met KETO?

Respectvoor jouw.. KETO lijkt me een vrij zwaar dieet Nmlk! Warom de keuze te BULKEN met KETO?

Op veel carbs bloat ik te veel en krijg ik niet zoveel massa bij.Met keto, blijft Bf bijna hetzelfde en ga sneller vooruit.Maar ieder mens is anders en reageert anders.

wil jij de moeite nemen een jouw schema sturen? Via PM of msn of hier? (a) Mijn msn is henk8000@msn.com! Alshet teveel moeite is doe het dan maar niet hoor!

Voeding nu:7u: 3eieren + 3ei-eiwitten, 50gram brinta met water + 3 caps omega vetzuren.9.30u: 25gr whey isolaat + 25gr casiene, Eetlepel amandel pasta op cracker.12.30u: 250gr paarde american met 25gr mayo, 300gr groenten, 25gr hazelnoten.15.45u: 50Gr whey isolaat (op niet kt 25gr whey +25gr casiene) + eetlepel pindakaas op cracker.19u: Verse tonijn steak (grill) 250gr, 300gr groeten, 25gr mayo.22u: 50gr casiene + 25gr hazelnoten.That's it.Sups: Whey, casiene,omega caps, chromium4liter water per dag, voor de rest geen zuivel.Refeed elke zaterdag avond
Gadver, plakt alles aan mekaar....Dit is een CUT KETO dieet dus niet het bulk schema

Laatst bewerkt:
succes met je logje !

wel handig om je voeding is overzichtelijker neer te zetten, en ook even de tijden erbij zetten wanneer je eet ;)

Komt door pc hier, kan zelfs geen smilyes aan klikken op wink na..

Je kunt je berichten ook bewerken. Dan gooi je er toch een paar "enters" doorheen en zet je de tijden erbij?;)

ziet er goed uit, ge weet in ieder geval goed waar ge mee bezig bent dus dat komt wel in orde, blijf deze log zeker volgen

Je kunt je berichten ook bewerken. Dan gooi je er toch een paar "enters" doorheen en zet je de tijden erbij?;)

Zojuist gedaan, lukt niet, tijden staan er ook bij.Ga vnv thuis dit schema herposten en zal wel lukken

Terug
Naar boven