Phat Muscle
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 19%
Beste,
Ben al enige tijd aan het overwegen om een cutkuur te doen. Nu las ik van de week een interessant artikel over een duitse trainer die IFBB pro's uit duitsland trainde als RUHL, Schlierkamp etc. en zweerde bij korte cycles van 2weken on/off etc...nu vind ik het voor mij persoonlijk wel interessant om 4weken on/off te proberen met korte esters...ik heb me het volgende in elkaar geknutseld;
1st cycle:
week 1 t/m 4: test.p E3D 100mg
week 1 t/m 4: tren.a 75mg ED
week 1 t/m 4: stanozolol 50mg ED
Week 1 t/m 4: proviron 25mg
Week 1 t/m4: hcg 250iu 2x pw
4 weken off: Tijdens deze vier weken blijven cutten
2st cycle:
week 1 t/m 4: anapolon(hg) 50mg (zie toelichting)
week 1 t/m 4: test.p E3D
week 1 t/m 4: proviron 25mg
week 1 t/m4: hcg 250io 2x per week
Toelichting:
De reden dat ik in de 2de cycle anapolon wil nemen is, omdat ik hoop tegen die tijd goed droog te staan en even flink wil gainen/boosten voor een droge, maar toch massieve look en wat kracht te pakken. De tren en provi en het cleane eten moeten het vocht toch redelijk onderdrukken.
Graag jullie feedback op deze plannen en of ik tussen beide cycles nolva/clomid moet nemen ?
Momenteel ben ik 92kg op 1.78m en bf% rond de 16%
Alvast bedankt,
Phat muscle
Ben al enige tijd aan het overwegen om een cutkuur te doen. Nu las ik van de week een interessant artikel over een duitse trainer die IFBB pro's uit duitsland trainde als RUHL, Schlierkamp etc. en zweerde bij korte cycles van 2weken on/off etc...nu vind ik het voor mij persoonlijk wel interessant om 4weken on/off te proberen met korte esters...ik heb me het volgende in elkaar geknutseld;
1st cycle:
week 1 t/m 4: test.p E3D 100mg
week 1 t/m 4: stanozolol 50mg ED
Week 1 t/m 4: proviron 25mg
Week 1 t/m4: hcg 250iu 2x pw
4 weken off: Tijdens deze vier weken blijven cutten
2st cycle:
week 1 t/m 4: anapolon(hg) 50mg (zie toelichting)
week 1 t/m 4: test.p E3D
week 1 t/m 4: proviron 25mg
week 1 t/m4: hcg 250io 2x per week
Toelichting:
De reden dat ik in de 2de cycle anapolon wil nemen is, omdat ik hoop tegen die tijd goed droog te staan en even flink wil gainen/boosten voor een droge, maar toch massieve look en wat kracht te pakken. De tren en provi en het cleane eten moeten het vocht toch redelijk onderdrukken.
Graag jullie feedback op deze plannen en of ik tussen beide cycles nolva/clomid moet nemen ?
Momenteel ben ik 92kg op 1.78m en bf% rond de 16%
Alvast bedankt,
Phat muscle

Maar waarom geen Mast ipv de Winstrol?
Volgens BC is dat ook de heilige combi he, tren+test+mast.