Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
rijke piano approvesmoordende concurrentie in combinatie met de bereidheid alles te doen om te winnen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rijke piano approvesmoordende concurrentie in combinatie met de bereidheid alles te doen om te winnen![]()
Ego sum idem semper penis.Cum hoc ergo propter hoc.
Geloof niet dat AAS onschuldig zijn, maar dit soort lijstjes zijn niet overtuigend.
Hij ontwikkelt niet daadwerkelijk medicijnen, hij schrijft secties voor in de Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers.Mister10, voor iemand die "expert in de ontwikkelingen van medicijnen" is, begin ik toch een beetje te huiveren... Als je deze studie daadwerkelijk als argument in je krusade tegen recreatief en professioneel (sport) AAS wilt gebruiken, heb ik liever een lijstje van medicamenten waarin jij betrokken bent geweest in de ontwikkeling daarvan. Om ze te vermijden. Als dit denkniveau namelijk representatief moet zijn voor een medicijnontwikkelaar...
En nee, uiteraard lijkt gebruik van AAS mij niet bevorderlijk voor de gezondheid. Net zoals een hele sloot aan medicijnen in allerlei vormen en obesitas. D'oh. Maar dit niveau van standpunt plus redenatie is gewoon lachwekkend
Lulz, hoe weet je dat? Heb je z'n RL naam toevallig? Ik ben zo benieuwd naar de credentials van deze man... Al jaren inmiddels.Hij ontwikkelt niet daadwerkelijk medicijnen, hij schrijft secties voor in de Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers.
Ja die heb ik, maar ergens vind ik het niet netjes om die op het forum te gooien ook al is het niet echt een geheim wie hij is. Dat laat ik aan hem zelf over.Lulz, hoe weet je dat? Heb je z'n RL naam toevallig? Ik ben zo benieuwd naar de credentials van deze man... Al jaren inmiddels.
Hij ontwikkelt niet daadwerkelijk medicijnen, hij schrijft secties voor in de Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers.
En nee, uiteraard lijkt gebruik van AAS mij niet bevorderlijk voor de gezondheid. Net zoals een hele sloot aan medicijnen in allerlei vormen en obesitas. D'oh. Maar dit niveau van standpunt plus redenatie is gewoon lachwekkend