MuscleMeat

showworstelaar sterven massaal aan hart- en vaatziekten

Cum hoc ergo propter hoc.

Geloof niet dat AAS onschuldig zijn, maar dit soort lijstjes zijn niet overtuigend.
Ego sum idem semper penis.

Individuele gevallen kan je moeilijk relateren aan AAS gebruik of welke andere oorzaak dan ook, en het zal nog lastig zijn deze populatie te vergelijken met een andere populatie die gem. 130 kg weegt, en een zo'n gestresst en onregelmatig leven leidt.

Mister10, voor iemand die "expert in de ontwikkelingen van medicijnen" is, begin ik toch een beetje te huiveren... Als je deze studie daadwerkelijk als argument in je krusade tegen recreatief en professioneel (sport) AAS wilt gebruiken, heb ik liever een lijstje van medicamenten waarin jij betrokken bent geweest in de ontwikkeling daarvan. Om ze te vermijden. Als dit denkniveau namelijk representatief moet zijn voor een medicijnontwikkelaar...

En nee, uiteraard lijkt gebruik van AAS mij niet bevorderlijk voor de gezondheid. Net zoals een hele sloot aan medicijnen in allerlei vormen en obesitas. D'oh. Maar dit niveau van standpunt plus redenatie is gewoon lachwekkend

Mister10, voor iemand die "expert in de ontwikkelingen van medicijnen" is, begin ik toch een beetje te huiveren... Als je deze studie daadwerkelijk als argument in je krusade tegen recreatief en professioneel (sport) AAS wilt gebruiken, heb ik liever een lijstje van medicamenten waarin jij betrokken bent geweest in de ontwikkeling daarvan. Om ze te vermijden. Als dit denkniveau namelijk representatief moet zijn voor een medicijnontwikkelaar...

En nee, uiteraard lijkt gebruik van AAS mij niet bevorderlijk voor de gezondheid. Net zoals een hele sloot aan medicijnen in allerlei vormen en obesitas. D'oh. Maar dit niveau van standpunt plus redenatie is gewoon lachwekkend
Hij ontwikkelt niet daadwerkelijk medicijnen, hij schrijft secties voor in de Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers.

Hij ontwikkelt niet daadwerkelijk medicijnen, hij schrijft secties voor in de Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers.
Lulz, hoe weet je dat? Heb je z'n RL naam toevallig? Ik ben zo benieuwd naar de credentials van deze man... Al jaren inmiddels.

Lulz, hoe weet je dat? Heb je z'n RL naam toevallig? Ik ben zo benieuwd naar de credentials van deze man... Al jaren inmiddels.
Ja die heb ik, maar ergens vind ik het niet netjes om die op het forum te gooien ook al is het niet echt een geheim wie hij is. Dat laat ik aan hem zelf over.

• Topic Starter Topic Starter

Als je zo redeneert is er in een farmaceutisch bedrijf natuurlijk niemand die medicijnen ontwikkelt. Ik ben wel degelijk lid van chemisch-farmaceutische ontwikkelings teams waarvan ik één van de 8 vaste leden ben en actief bijdraag tot de ontwikkelingsstrategie van nieuwe medicijnen. En als adjunc directeur heb ik daarbij best al wel wat strepen verdiend.

Citeer a.u.b. even mijn standpunt en redenatie die je belachelijk vindt want ik weet niet waar je het over hebt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven