AndroidHealthClinic

sides deca

Wat bevalt je zo aan mast?

Ga zelf ook nog enkel kuren met mast, op aanraden van Cools voor betere a:e verhouding. Ksta zelf op 15%VP dus de hardheid van mast zal ik niet ervaren, misschien extra krachttoename?

Vandaar mijn vraag, ben benieuwd naar wat mast zoal oplevert.
meer libido..

• Topic Starter Topic Starter
Vocht op test/bold/deca is niet zo gek. Probeer je zout inname te stabiliseren en dus grote pieken/dalen te voorkomen.

Thanks uiteraard is zout een no go voor mij nu hiermee ga ik zeer nauwkeurig om, ook cheatmaaltijden geloof ik nu niet aan

Hahah ja ik vreet nu behoorlijk veel :p zoiezo om de 2 uur gaan me kaken heen en weer en gewoon een gezonde trek blijven houden, echter zeer schoon cheatmaaltijdengeloof ik ff niet aan met de kuur wil ff het onderste uit de kan gaan halen en groei als een malle nu en zou nu in me 4e week serieuze gains moeten gaan pakken trek de cycle sws door tot week 12 deca eruit op week 10 miss de twijfel om bold door te pakken tot week 15...

Tevens niet zoveel sides van de deca... ook libido is maximaal door de test gelukkig maar dat zou mijn dip kunnen zijn hahaa

Anyway geen acne irritatie wel vochtkop en hier en daar wat momentjes in het koppie agressie kan ik goed gebruiken tijdens trainen muziekje op en knallen.

Helaas indd het vocht in me poten ook hinderd mijn cardio momentje 2-3 keer in de week ff 30 min uitlopen is nu weliswaar een no go... schenen zitten binnen 5 min vol

Tog bedankt voor de reacties boys...

Hoeveel eet je dan in kcal?

Wat bevalt je zo aan mast?

Ga zelf ook nog enkel kuren met mast, op aanraden van Cools voor betere a:e verhouding. Ksta zelf op 15%VP dus de hardheid van mast zal ik niet ervaren, misschien extra krachttoename?

Vandaar mijn vraag, ben benieuwd naar wat mast zoal oplevert.
De look is wel nice maar stond dan wel op +-10%, weet niet wat het op hogere vp zou geven. En zoals eerder gezegd, hoger libido etc. Ook ging mijn conditie niet achteruit, had geen last van spierkrampen of verzuring bij het lopen. Ook geen last van acné en vocht. Heb geen zin om aan tren te beginnen, primo is nogal duur en vorige keer was mijn primo ook mast dusja... Schiet er niet veel meer over wil je een droge, scherpe look houden tijdens het kuren.
Begin in april met mijn volgende test-mast kuur, goedkoop en veilig kuurtje waar ik mee kan bereiken wat ik wil, richting 90kg op 10% met een mooie look.

Terug
Naar boven