MuscleMeat

Sim only

Ano_1993_4

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
373
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hallo lui,

Hebben hier mensen ook sim only en waar? Ik zoek een goedekoop het liefst met internet.

Die van Ben zijn oplichters want internet 50 % korting is maar 3 maanden en bij Simyo moet je gaan betalen als je buiten je 1gb internet zit, per mb 0.05 cent.

Ik heb een sim-only abonnement van T-mobile, afgesloten via typhone.nl. Ik heb er geen internet bij, dus daar kan ik niet over oordelen.

Heb al een tijdje een sim only bij T mobile maar kan zeggen dat het waardeloos is en dat ik het op ga zeggen als het afloopt.

Heb maar een KPN prepaid aangeschaft met internet voor mijn Blackberry, wow wat scheelt dat geld in vergelijking met een abbo van T mobile.

ik heb Ben.
super maar wel zonder i'net.

KPN, misschien wat duurder, maar zijn nooit problemen mee.

Mijne broer heeft een hele goedkope die je ook elk moment kan afzeggen weet niet als er internet opzit zal ff vragen vanmiddag voor je

vodafone prepaid, internet 6maanden voor 20euro.

Heb al een tijdje een sim only bij T mobile maar kan zeggen dat het waardeloos is en dat ik het op ga zeggen als het afloopt.

Heb maar een KPN prepaid aangeschaft met internet voor mijn Blackberry, wow wat scheelt dat geld in vergelijking met een abbo van T mobile.

Waarom niet tevreden?

Heb zelf sim only van t mobile met bis erbij is hetzelfde als Internet maar dan voor bb.

En ik hb niks te klagen. Bijna altijd 3g

op men pc speel ik de sims only

Ik had ook nooit internet op mijn mobiel, totdat ik de blackberry torch kreeg. Wat moet ik er allemaal mee dacht ik bij mijzelf totdat m'n vrouwtje zei dat ik de app 'Whatsapp' moet installeren. Nu sms ik gratis naar zowat iedereen en zijn mijn abbo kosten flink omlaag.

Ik had ook nooit internet op mijn mobiel, totdat ik de blackberry torch kreeg. Wat moet ik er allemaal mee dacht ik bij mijzelf totdat m'n vrouwtje zei dat ik de app 'Whatsapp' moet installeren. Nu sms ik gratis naar zowat iedereen en zijn mijn abbo kosten flink omlaag.

ging je altijd over je abbo heen dan ofzo?

Waarom niet tevreden?

Heb zelf sim only van t mobile met bis erbij is hetzelfde als Internet maar dan voor bb.

En ik hb niks te klagen. Bijna altijd 3g

Heb dit al heel erg lang, nog uit de tijd dat T mobile nog Orange was.
Ik vind de abbo van T mobile gewoon duur, en het is bij T mobile ook een hele klus om iets te wijzigen dus toen ik een Blackberry cadeau kreeg van iemand heb ik eerst geprobeerd mijn T mobile abbo hier op af te stemmen maar kwam al snel bedrogen uit plus dat vanalles weer verkeerd ging enz enz.

Dus geduld op de proef gesteld, vele malen, plezier weg, geduld op en toen maar prepaid KPN gehaald stress weg, alles doet het en altijd 3G.

Telfot! Sim only 1 jaar 1e half jaar 10.- dan 19.50 met interner. Gaat via kpn dus bereik is ook goed.

Heb dit al heel erg lang, nog uit de tijd dat T mobile nog Orange was.
Ik vind de abbo van T mobile gewoon duur, en het is bij T mobile ook een hele klus om iets te wijzigen dus toen ik een Blackberry cadeau kreeg van iemand heb ik eerst geprobeerd mijn T mobile abbo hier op af te stemmen maar kwam al snel bedrogen uit plus dat vanalles weer verkeerd ging enz enz.

Dus geduld op de proef gesteld, vele malen, plezier weg, geduld op en toen maar prepaid KPN gehaald stress weg, alles doet het en altijd 3G.

dan heb je gewoon simpelweg pech denk ik..

ik heb mijn blackberry ook los gekocht.
ben naar de T-mobile shop gegaan, mijn abbo gewijzigd (die werd zelfs goedkoper)

en 2 uur later kon ik alles gewoon doen

ken het niet ...

Terug
Naar boven