Fitness Seller

Simpele pre-workout supp.

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Ik wil graag eens proberen om te trainen met een pre-workout supplement.
Aangezien ik er geen ervaring oid. mee heb lijkt mij de powerpill van b&f het beste om mee te beginnen.

Weet iemand misschien iets beters of is dit gewoon goed?

Gewoon verschillende kopen en proberen.
Of ergens proefzakjes vandaan halen.
Het is voor iedereen verschillend.

begin met jack3d / noxipro

pre-workout power van b&f vond ik tegenvallen

Gewoon verschillende kopen en proberen.
Of ergens proefzakjes vandaan halen.
Het is voor iedereen verschillend.

mee eens!

voorheen gebruikte ik Crack v3 van Revolutions, laatst had ik Jack3d bestel. ben er echter gekomen dat crack bij mij veel beter werkt , ook de positieve ''trainings agressiviteit'' was veel meer aanwezig.

terwijl bij een maatje van mij weer Jack3d veel beter werkt..

Waarom adviseert iedereen hier direct een overpriced pot suiker met caffeine en geranamine?

Koop gewoon wat caffeine tabs en neem er 1 tot max 2 voor de training.

Als je toch een pump product wil begin dan met superpump 250 want hier zit geen 1,3dimethylamylamine (geranamine) in. Als dit je nix meer doet kan je later mss eens kijken voor jacked of crack waar die 1,3 wel in zit.

als ik het goed heb is het niet die geranamine waar je de pomp van krijgt hoor..

Ik heb alleen ervaring met Noxipro. Dat spul opzich is niet te haggelen, maargoed...het helpt wel. Aardige pomp alleen na verloop van tijd heeft het zich uitgewerkt bij mij :S

heb er al verschillende geprobeerd. ben nu net bezig met de preworkout pill van b&f. vind er echt teveel caffeine vs geranamine inzitten. Heb er nu 3 genomen deze middag, heb nog steeds last. Ze zouden er beter wat meer geranamine ingooien maarja dat is mijn mening.

Als ik jou was zou ik noxipro kopen. Is de beste tot nu toe

Hey,

Ik wil graag eens proberen om te trainen met een pre-workout supplement.
Aangezien ik er geen ervaring oid. mee heb lijkt mij de powerpill van b&f het beste om mee te beginnen.

Weet iemand misschien iets beters of is dit gewoon goed?

Waarom adviseert iedereen hier direct een overpriced pot suiker met caffeine en geranamine?

Koop gewoon wat caffeine tabs en neem er 1 tot max 2 voor de training.

Als je toch een pump product wil begin dan met superpump 250 want hier zit geen 1,3dimethylamylamine (geranamine) in. Als dit je nix meer doet kan je later mss eens kijken voor jacked of crack waar die 1,3 wel in zit.

Als je vraagt om een simpele pre-workout, dan is de caffeine die knikker noemt de logische keuze.

Met geranamine verlaat je het terrein van de simpele boosters en begeef je jezelf in het grijze gebied van drugs die nu nog gedoogd worden.

Time to act on unauthorised DMAA-geranium sports products in Europe?

Kris :)

STAR. Is een simpele PWo om te beginnen.

beste en enigste juiste antwoord

idd!

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 09:29 ----------

als ik het goed heb is het niet die geranamine waar je de pomp van krijgt hoor..

Uiteraard niet! Pomp krijg je vooral door het Nitric Oxide complex (arginine, citruline, Norvaline, etc in je pre work. NO reguleert de bloedstroom, vergroot de aanvoer van spieropbouwende voedingsstoffen en hormonen in de spieren, spiercontracties, verhoogde zuurstofafgifte, betere afvoer van afvalstoffen, meer volume in de spieren en last but not least....spiergroei!

1,3 gera dient enkel en alleen voor een hevige focus die dan wel weer je training hard kan beinvloeden... en icm met een goei NO complex, gaje harde pumps krijgen dude ;-)

nog even extraatje:

N-Carbamylglutamate:

"N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren. Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is"

Ricco

nog even extraatje:

N-Carbamylglutamate:

"N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren. Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is"

Ricco

In contrast met die laatste zin moet ik vaststellen dat er geen enkel studie is gedaan om het effect van N-Carbamylglutamate bij sportieve inspanning in kaart te brengen. (Althans ik kan zo gauw niets vinden op PubMed).

Kris :)

Edit:

Ik was wat te snel. Inmiddels het volgende gevonden:

Oral N-Carbamylglutamate Supplementation Increases Protein Synthesis in Skeletal Muscle of Piglets

Laatst bewerkt:
N-carbamylglutamate was een grote teleurstelling voor me, doet werkelijk niks. Supps met geranamine ben ik niet echt gek op, maar er zijn tegenwoordig meer PWO's met deze toevoeging dan zonder. Als je het inderdaad simpel wilt houden: cafeine. Maar ligt ook aan het tijdstip waarop je traint. Als je zoals ik 's avonds traint is dat geen optie. Star! is een goede optie in dat geval, maar ook Total Muscle Solution werkt bij mij goed als PWO.

Terug
Naar boven