MuscleMeat

Simpele pre-workout supp.

ik had een keer die xpa gebruikt tis al een jaar geleden weer maar deze vond ik niet te heftig en mooi om mee te beginnen:D

Hey,

Ik wil graag eens proberen om te trainen met een pre-workout supplement.
Aangezien ik er geen ervaring oid. mee heb lijkt mij de powerpill van b&f het beste om mee te beginnen.

Weet iemand misschien iets beters of is dit gewoon goed?

Ik had zelf een keer de powerpill maar vond het niet goed werken, Jack3D werkt op zich wel maar je moet wel minimaal 2.5 schepjes er in gooien en No-Explode vind ik echt geen goed product.

1.M.R van BPI sports is een goede pre-workout maar wel een heftige, maarja je wilt natuurlijk knallen!

Goedkoop: 500mg cafeine + 5g creatine.

Duur: xxl unleash > xxl energize > labrade supercharge De spullen waar ik al ervaring mee heb ;).

Ik heb nog niemand unleash horen roepen, terwijl dit toch een half jaartje geleden echt de hype was...

Dat is overigens de enige PWO die ik geprobeert heb, samen met de energize pillen, en alletwee hebben ze bij mij niet echt een super effect.

Misschien dat ik over een tijdje weer eens eentje probeer, crack of jack3d ofzo, maar voorlopig neem ik gewoon een paar bakken espresso voor de KT.

stel je neemt caffeine pillen als goedkope oplossing voor een PW.
moet je dan echt alleen caffeine pillen nemen?

ik heb 2x noxipro genomen maar vind de bijwerkingen niet echt super, maar nou hoor ik dus van caffeine pillen ipv een dure PW

Terug
Naar boven