MuscleMeat

Sin City

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Wat een ongelooflijke baggerfilm. En al die Amerikanen vinden 'm echt gewéldig.

Ik vind het de meest overrated junk/crap die ik ooit heb gezien. Het lijkt wel of ze bij het maken dachten: als we maar genoeg geweld en special effects erin proppen dan zal het uiteindelijk wel een goede film worden.

Er zitten zoveel goede acteurs in en toch heeft dit zielig excuus voor een film me niet 1 seconde kunnen boeien.

Slecht verhaal waar je amper iets van begrijpt als je de strips niet kent, geen enkele emotie, verschrikkelijke nep beelden. Kortom een saaie, onvolwassen, typisch Amerikaanse crapfilm.

Dvd gekocht maar heb er echt spijt van.

Ja het is echt zon film óf hij is geweldig óf juist helemaal niets...

Ik moet zeggen dat ik het 1 van de beste films van het afgelopen jaar vond.:D

Vind het zelf een goede stylistische film. Je moet gewoon rekening er mee houden dat je naar een stripverhaal kijkt, dan is het bijzonder knap in elkaar gezet. Levende stripverhalen zijn wel vaker gemaakt, maar Sin City stijgt ver boven de middelmaat uit in dat genre. Als je op een andere manier naar zo'n film kijkt komt het misschien wel matig over, volledig over the top en super ongeloofwaardig. Maar ja daar is het een film voor.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het vooral is wat je verwacht idd. Maar ook waarvan je houdt. Ik had een spannende (meer realistische) gansterfilm verwacht, en kreeg iets totaal anders. Maar dan nog vind ik dat er veel betere verfilmingen zijn van stripverhalen dan dit.

Het kon me gewoon niet boeien, buiten het feit dat ik helemaal niet van dit genre houd, zat er ook geen goed verhaal in imo. Niemand die dezelfde mening deelt?

mickey rourke speeld wel een lekker zieke rol in die film , zijn karakter kon me anders wel boeien

vond het zalige film sorry :)

Zeker wel 1 van de beste films va vorig jaar. Check die T, bannen die gast!!!

Was inderdaad 1 van de beste films afgelopen jaar, deel 2 is momenteel opgeschoven i.v.m. het zwangerschap van Angelina :D .

Maar waarom is het dan een goede film? Wat is er precies goed aan?

Ik probeer het te begrijpen, ik kan bijna altijd onmiddelijk zeggen waarom een film goed is, maar bij deze zie ik niet 1 positief punt. Heel vreemd :)

We hebben een heel mooi groot film topic :rolleyes:

Ik vond het film noir tintje erin wel origineel, t was zeker geen steen goeie film..maar was weer eens een beetje anders , dan anders.

Ik vond freddy got fingered toch nog altijd een slechtere film

k*t film klote verhaal

Marc zei:
We hebben een heel mooi groot film topic :rolleyes:
Hey Marc, eigenlijk gaat heel deze sectie ook over films. Ik post in dat topic eerder oude reviews, maar voor recentere films lijkt het me beter om alles beetje gescheiden te houden :)

echt een kontfilm inderdaad

Big_T zei:
Maar waarom is het dan een goede film? Wat is er precies goed aan?

Ik probeer het te begrijpen, ik kan bijna altijd onmiddelijk zeggen waarom een film goed is, maar bij deze zie ik niet 1 positief punt. Heel vreemd :)
Ik denk dat het ook overrated is... waarsch. door alle bekende acteurs. Ik heb hem nog niet gezien.. maar ik geloof wel dat er heel wat betere films zijn. Die rourke maakt een comeback dacht ik in die film.. dan heb je nog bruce willis en die mexicaan -> hij is echt the bomb.

Ik ben benieuwd, zal em eens downloaden, maar jij vind hem dus ruk?

Als je van dat genre houdt dan zal je het wel geweldig vinden. Er komen veel van die bloederige en groffe beelden in (kill bill sT) en het ziet er allemaal wel "vet" uit. Maar als film op zich vind ik het echt waardeloos, kan er niets aan doen.

Ik vond er samen met nog een hoop mensen geen ruk aan. Je moet weten dat die film reeds lange tijd uit is in de VS en toen ik hem ergens midden vorig jaar bekeek na hem gedownload te hebben kon hij mij nog geen kwartier boeien.

Overhypte Hollywood rotzooi.

Tja, ik vond het zelf ook wel een redelijk goede film. Had er zelf echt compleet geen verwachtingen van, dus kon alleen maar meevallen. Ik vond de sfeer van de film erg goed, en de sT van de film vond ik ook origineel. De verhalen waren van niet al te hoog niveau verder, maar toch wel vermakelijk naar mijn mening.

Maar ik kan me ook indenken waarom iemand deze film echt compleet k*t vindt.

Diabolic zei:
Ik vond er samen met nog een hoop mensen geen ruk aan. Je moet weten dat die film reeds lange tijd uit is in de VS en toen ik hem ergens midden vorig jaar bekeek na hem gedownload te hebben kon hij mij nog geen kwartier boeien.

Overhypte Hollywood rotzooi.
Ik had precies hetzelfde. Daarna gecheckt op IMDb en tot mijn grote verbazing 8.5 punten waaronder veel mensen die hem een 10 of 9 hebben gegeven.

Ik denk dat er heel veel van die Amerikaanse jongeren op gestemd hebben die eigenlijk niets van goede film kennen, maar gewoon kicken op de sT, het geweld en de link met de stripverhalen.

Aan de andere kant, ook veel kenners hebben de film een 3 of 3.5 van 4 sterren gegeven, dus mijn enige conclusie is: je moet van de sT en van de boeken houden, anders is er niks aan.

vond het 1 van de grootste but films van het jaar

Allereerst is de film visueel gewoon rete vet, dat vind ik persoonlijk dan. Het ziet er allemaal mooi en gelikt uit en de sT is erg appart. Verder had ik zelf na het zien van de film een ongelofelijk bevredigd wraak gevoel. Je wil dat de creeps in de film afgemaakt worden, en dat worden ze ook, en hoe!
Nee er zit geen gecompliceerde verhaallijn in, maarja **** it, daar wordt een film ook echt niet altijd zo goed van. Ik vind sin city totaal niet overrated, ik vind het een wereldfilm en ook de 2e en 3e keer dat ik hem zag. Gewoon lekker lomp en visueel aantrekkelijk, mooie apparte sT. Heerlijk.

Terug
Naar boven