MuscleMeat

Sin City

je moet ervan houden van dat sfeertje in die film. Ik vind het 1 van de beste films van afgelopen jaar :yes:

Sin City 2 zal met Angolina Jolie in Hoofdrol verschijnen :D

Ik heb die film gezien in de cinema, ik geef hem niet meer dan 2/10

beste film van 2005!

Een na slechtste film die ik vorig jaar heb gezien. De slechtste was Flightplan. Het kon me totaal niet boeien.

In film topic toch ook grotendeels uitgesproken positieve reacties.
Love it, hate it. Ik vond het origineel, stijvol en stoer!

Moet ik bijzeggen dat ik gewoonweg 'stunned' was toen ik em op het grote doek zag, maar bij herziening was dit visueel overweldigende natuurlijk minder.

Dus BigT vervolg gewoon in de bios gaan kijken ouwe :thumbs:

Vond het echt een super film! De "graphics" vond ik erg goed gedaan, het over the top geweld vond ik ook zeker gaaf.
Verder vond ik die rauwe stem ook helemaal bij de film passen.
Kortom top!

Topmovie! Goede acteurs, harde actie, origineel verhaal en wat nog belangrijker is: er komen heerlijk lekkere chickies in voor :lick::lick::lick:

Ach ik was al jaren fan van de comics dus echt objectief oordelen kan ik niet :)

Je moet er van houden. Ik ging met 20 mensen naar die film en 5 daarvan (waaronder ik) vonden 'm tof.

Belachelijk dat ze deze films zelfs maken !

hé bigT, misschien een betere film voor jou
bigmomma.jpg

Heb de comics van Miller gelezen en die vond ik ZEEEEERRRR vet; zodoende ook maar de film gekeken. Minder, helaas. Mickey Roark is trouwens wel een goede acteur moet ik zeggen :rolleyes:

Ik vond het zeker mooi gemaakt, maar ik houd er totaal niet van.
Dus ik vond het een k*tfilm:D

• Topic Starter Topic Starter
roxxe zei:
hé bigT, misschien een betere film voor jou
Waar slaat dat op? Denk je dat ik niet weet wat goede en slechte films zijn?

Film is 1 van mijn hobby's en heb een aardige collectie, weet er genoeg van af om te oordelen. Meestal zit ik in 1 lijn met wat veel respectabele kritici over een film zeggen. Alleen bij deze film vond ik het absoluut overrated. Men heeft geen rekening gehouden met emotie, verhaal, screenplay, geloofwaardige acteerprestaties of wat dan ook. Het is een mix van geweld, domme oneliners, veel teveel special effects, een hoop bekende namen die niets presteren, en een verhaal (eigenlijk 3 stukjes) dat kant nog wal raakt en totaal niet boeiend is. Als dat de moderne film moet voorstellen , dan ziet het er triest uit voor de toekomst.

Ik wil de filmkennis van geen van jullie beiden (roxxe, Big_T) in twijfel trekken, maar Roxxe heeft zich in het filmtopic toch wel bewezen als echte filmkenner.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven