- Waardering
- 338
Nou, na Amsterdamned had ik toch hoge verwachtingen...
Wie niet Moraalridder, wie niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, na Amsterdamned had ik toch hoge verwachtingen...
Vergelijkbaar met Flodder of minder?Ik heb een btw al gezien.
Naja, wel grappig.. niet meer, niet minder. Ik zou iig niks geniaals verwachten, maar dat deed hopelijk ook niemand.
Ik zie trouwens wel dat het met Huub Stapel als Sint is, die speelde toch ook Johnny in de Flodder films?Minder.
Flodder is een certified classic. Dat zal deze nooit worden.

Was dat niet Coen van Vrijberghe de Coningh ?Ik zie trouwens wel dat het met Huub Stapel als Sint is, die speelde toch ook Johnny in de Flodder films?![]()
momenten in de film, de dames in de zaal gingen dan ook regelmatig goed te keer. Mijn menig leuke film. 
Volgens mij deed die de series vooral en de 3e film?
Ik zie trouwens wel dat het met Huub Stapel als Sint is, die speelde toch ook Johnny in de Flodder films?![]()
Leuke film, afgelopen Zaterdag hebben we hem gezien. Dus mensen eerst kijken en dan oordelen. De reacties de we hoorden in de bios van de andere kijkers waren ook positief, als er een deel 2 komt gaan we die ook echt bekijken.
Er zaten behoorlijke schrikmomenten in de film, de dames in de zaal gingen dan ook regelmatig goed te keer. Mijn menig leuke film.
![]()

Van een d*ck Maas film moet je ook niets anders verwachten, maar het moet wel leuk wegkijken, anders blijft er helemaal niets over wat het de moeite waard maakt. Een 7/10 op IMBb is alvast geen slecht cijfer, al kan dat natuurlijk nog dalen.
Ik zie trouwens wel dat het met Huub Stapel als Sint is, die speelde toch ook Johnny in de Flodder films?![]()
Nergens te downloaden? Geen torrent of vergelijkbaars...