Fitness Seller

Sinterklaas zal nooit meer hetzelfde zijn

slappe k*t film..
geen verhaal in.. en tis alleen maar knallen en koppen dr af hakken met ketchup als bloed..

hij is zo slechtt,, dat ie weer leuk word :P

Deze film laat ik aan mij voorbijgaan.

Leuke film, afgelopen Zaterdag hebben we hem gezien. Dus mensen eerst kijken en dan oordelen. De reacties de we hoorden in de bios van de andere kijkers waren ook positief, als er een deel 2 komt gaan we die ook echt bekijken.
Er zaten behoorlijke schrik :eek: momenten in de film, de dames in de zaal gingen dan ook regelmatig goed te keer. Mijn menig leuke film. :popcorn:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet je wat pas eng was... Bassie en Adriaan en de Plaaggeest

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=qJ3mft2WVzA

Leuke film, afgelopen Zaterdag hebben we hem gezien. Dus mensen eerst kijken en dan oordelen. De reacties de we hoorden in de bios van de andere kijkers waren ook positief, als er een deel 2 komt gaan we die ook echt bekijken.
Er zaten behoorlijke schrik :eek: momenten in de film, de dames in de zaal gingen dan ook regelmatig goed te keer. Mijn menig leuke film. :popcorn:

DUUDEEE,,

welke film heb jij gekeken dan??
er zaten 3 "schrik" momentjes in de film...

voor de rest was het een low budget film, met ketchup als bloed.. en totaal geen verhaal lijn... :o

Van een d*ck Maas film moet je ook niets anders verwachten, maar het moet wel leuk wegkijken, anders blijft er helemaal niets over wat het de moeite waard maakt. Een 7/10 op IMBb is alvast geen slecht cijfer, al kan dat natuurlijk nog dalen.

Van een d*ck Maas film moet je ook niets anders verwachten, maar het moet wel leuk wegkijken, anders blijft er helemaal niets over wat het de moeite waard maakt. Een 7/10 op IMBb is alvast geen slecht cijfer, al kan dat natuurlijk nog dalen.

Ja dat kloptt..

maar t komt gewoon door de aandacht om de film heen, dat je dr wel ff naar toe wilt..
mrja t had best een betere film kunnen zien, met een verhaal er in..

gister gekeken.
vond het een leuke komedie (ja, horror kon ik het niet noemen hoor :P )

paar keer goed gelachen, beetje zwak verhaal, en veel te weinig focus op de sint. maar geen spijt dat ik hem ben gaan kijken.

Nergens te downloaden? Geen torrent of vergelijkbaars...

Zo'n oude man met een punthoed die kinderen afslacht lijkt mij echter vermakelijk.

Ik verwacht geen oscar nominatie, dat klopt.

Maar misschien dat je antwoord kan vinden op mijn vraag.

Terug
Naar boven