Enzyme Zwalgertozer Elite Member Lid sinds 11 jan 2007 Berichten 8.046 Waardering 141 7 dec 2010 #61 wazzup zei: Het zal eens tijd worden dat kinderen wat gezonde angst krijgen voor welke bisschop dan ook. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... , scherp.
wazzup zei: Het zal eens tijd worden dat kinderen wat gezonde angst krijgen voor welke bisschop dan ook. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... , scherp.
Starter20 Gargantuan Beast 15 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 4 feb 2006 Berichten 28.297 Waardering 1.422 Lengte 1m80 Massa 90kg 9 dec 2010 #62 pribo zei: Weet je wat pas eng was... Bassie en Adriaan en de Plaaggeest [Afbeelding niet meer beschikbaar] Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... that ****er freaked me out toen ik een klein ventje was... serieus.. damn. anyhow: ik verwacht een soort Santa's Slay, die vond ik ook geniaal volgende week gaan we eindelijk
pribo zei: Weet je wat pas eng was... Bassie en Adriaan en de Plaaggeest [Afbeelding niet meer beschikbaar] Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... that ****er freaked me out toen ik een klein ventje was... serieus.. damn. anyhow: ik verwacht een soort Santa's Slay, die vond ik ook geniaal volgende week gaan we eindelijk