AndroidHealthClinic

Skinny en Wesking?

ectorob

Competitive Bodybuilder
Waardering
61
Ow ow ow

Buurman (40) slaat 14-jarige knock-out
http://www.twingly.com/ping
OOSTERHOUT (bron: telegraaf.nl) - Een 40-jarige man uit Oosterhout heeft een 14-jarige buurjongen bij de keel gegrepen en bewusteloos geslagen, omdat de jongen een waterballon tegen het huis van de man had gegooid...
Dat meldt Omroep Brabant.
Het slachtoffer was met vrienden aan het spelen toen de waterballon tegen het huis van de buurman gegooid werd. De buurman pikte dat niet en en spoot de jongen nat met een tuinslang. Ook zou hij hem bij de keel hebben gegrepen en hem meerdere keren hard tegen het hoofd hebben geslagen.
De tiener verloor het bewustzijn en liep een hersenschudding en gebroken neus op. Volgens de man zouden de jongeren al vaker met de ballonnen hebben gegooid en de man hebben uitgedaagd en uitgescholden.

De jongen reageerde in het topic op dbb, dat ie namen en adressen heeft en vandaag met een boksbeugel langs gaat
ging niet door ;) hij heeft hersenschudding dus hij moest naar ziekenhuis ofzo :(

wss ga ik morgen daarheen, als hij zich goed voelt en dan neem ik mn boksbeugel mee :D misschien kan ik ook nog filmen met 1 hand :D

wtf is weksing bigtime aan het doen met zijn boksbeugel ??? sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een mong**l ben je dan .

straks staat er: buurman (40) vermoord door vader van het kereltje (14)

??

:roflol:

14 jarigen als volwassen mens slaag geven .. kansloos

wat nou als die buurjongen een Marokkaan was ?

kan nooit wesking en skinny zijn
wesking owned skinny

Go skinnie!!!
Dit is skinny ,

Oosterhout ftw

:roflol:

Wesking: 1.85m, 72 kg. Skinnie: Weet niet, wel bruut (geen grap).

• Topic Starter Topic Starter
ach als 7 jarigen 18 jarige meisjes aanranden dat is dit ook zo raar nieuws niet toch?

lekker handig om het te filmen.. heeft de politie tenminsten ook bewijs

en terecht. waterballonnen gooien is gewoon schandalige vandalisme gedrag :eek:

hehe, Oosterhout...Het enige wat daar woont zijn boeren, mocro's, kampers en nog meer schorem enkele uitzonderingen daargelaten. Zo ongeveer het nieuwe Helmond.

hehe, Oosterhout...Het enige wat daar woont zijn boeren, mocro's, kampers en nog meer schorem enkele uitzonderingen daargelaten. Zo ongeveer het nieuwe Helmond.

Ben je er wel eens geweest? :D

Enkel veel mocro's, rest valt wel mee...boeren zie je hier sowieso niet.

Ik woon dicht bij Oosterhout. Ik kom er liever ook niet. Veel tuig daar.

Bah.

:D

Terug
Naar boven