Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha :D

ging niet door ;) hij heeft hersenschudding dus hij moest naar ziekenhuis ofzo :(

wss ga ik morgen daarheen, als hij zich goed voelt en dan neem ik mn boksbeugel mee :D misschien kan ik ook nog filmen met 1 hand :D

ging niet door ;) hij heeft hersenschudding dus hij moest naar ziekenhuis ofzo :(

wss ga ik morgen daarheen, als hij zich goed voelt en dan neem ik mn boksbeugel mee :D misschien kan ik ook nog filmen met 1 hand :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij schijt vast in zn broek als ie je aan ziet komen.;)

tief eens op met die foto, als je zo zeker bent van ze zaak kom je naar almere en sla ik jouw ook in elkaar :D

haha vandaag is de politie op onze school geweest om een mannetje van in het derde jaar mee te pakken , had ie met een hamer op iemand zitten slaan van in zijn klas
his mother must be proud

wesking???

Wow wow wow! Ik zei eerder in dit topic dat ik hier in Australie nog niemand had gezien die zonder reden klappen had gekregen. Nou jongens, vandaag is daar verandering ingekomen. Een vriend van mij (iemand die altijd vriendelijk is, de laatste persoon waar je ooit ruzie mee zult krijgen) werd zonder reden geslagen door, jawel, een TURK. De enige ****ing Turk die ik in heel Australie ken.

Toeval?

Wow wow wow! Ik zei eerder in dit topic dat ik hier in Australie nog niemand had gezien die zonder reden klappen had gekregen. Nou jongens, vandaag is daar verandering ingekomen. Een vriend van mij (iemand die altijd vriendelijk is, de laatste persoon waar je ooit ruzie mee zult krijgen) werd zonder reden geslagen door, jawel, een TURK. De enige ****ing Turk die ik in heel Australie ken.

Toeval?

bereid je maar voor, volgens mij komen ze nu naar daar :)

mja niet zo'n leuke ervaring. hier in praag in elkaar geslagen door een groep nazi's.
ik was samen met nog 2 andere vriendinnen en nog 2 jongens. hun waren met zn 8en ofzo.
een van die jongens is neergestoken in zn buik maar heeft t gelukkig wel overleefd. Ik had een hersenschudding en een hoop blauwe plekken. ik sloeg en schopte om me heen wat ik kon. Toen lag ik op de grond en werd er op me ingetrapt, de rest weet ik niet echt meer, totdat de politie er was en ambulance.
3 van die gasten zijn gepakt, de max straf voor 1tje was geloof ik 6 jaar.

mja niet zo'n leuke ervaring. hier in praag in elkaar geslagen door een groep nazi's.
ik was samen met nog 2 andere vriendinnen en nog 2 jongens. hun waren met zn 8en ofzo.
een van die jongens is neergestoken in zn buik maar heeft t gelukkig wel overleefd. Ik had een hersenschudding en een hoop blauwe plekken. ik sloeg en schopte om me heen wat ik kon. Toen lag ik op de grond en werd er op me ingetrapt, de rest weet ik niet echt meer, totdat de politie er was en ambulance.
3 van die gasten zijn gepakt, de max straf voor 1tje was geloof ik 6 jaar.

WTF! wel een hele nare ervaring, niet eens schoolplein gevecht, nee gevecht met een groep nazi's. erg heftig hoor:mad:

Ik werd vroeger op de fiets naar school (jaar of 8 oud dun en klein) altijd geschopt door een tegemoetkomende dikker zigeunerkind. schopte me expres elke dag tegen me knie en fietste dan weer verder. Speciaal andere route gevonden, kom ik hem weer tegen, alleen was die weg een stuk drukker. Kreeg weer een venijnige schop van zijn leren punt laars, erg irritant, werd hij door een voorbij ganger totaal afgerost en gewaarschuwd dat hij me voortaan maar met rust laat:D sinds dien liet ie me ook met rust, overal waar ik hem zag:D

WTF! wel een hele nare ervaring, niet eens schoolplein gevecht, nee gevecht met een groep nazi's. erg heftig hoor:mad:

Ja erg gezellig mensen zijn 't :(
er er zijn er hier helaas toch wel een hoop!
Het is ook of je bent nazi of je hebt er een hekel aan. het gaat nooit samen.
Overgens was ik paar maanden dr na een van die gastjes tegen gekomen ergens in de kroeg zat met wat chicks... mn vrienden wouden me tegen houden maar ik kon het niet laten (ja ik had wat alcohol op dan ben ik moeilijk te stoppen). Had een halve liter bierglas op zn hoofd kapotgeslagen :eek:
Achteraf had ik er wel spijt van want zoiets is niks voor mij, maar op t moment voelde het echt HEERLIJK!

ja erg gezellig mensen zijn 't :(
Het is ook of je bent nazi of je hebt er een hekel aan. Het gaat nooit samen.
Overgens was ik paar maanden dr na een van die gastjes tegen gekomen ergens in de kroeg zat met wat chicks... Mn vrienden wouden me tegen houden maar ik kon het niet laten (ja ik had wat alcohol op dan ben ik moeilijk te stoppen). Had een halve liter bierglas op zn hoofd kapotgeslagen :eek:
Achteraf had ik er wel spijt van want zoiets is niks voor mij, maar op t moment voelde het echt heerlijk!
hulde!

Overgens was ik paar maanden dr na een van die gastjes tegen gekomen ergens in de kroeg zat met wat chicks... mn vrienden wouden me tegen houden maar ik kon het niet laten (ja ik had wat alcohol op dan ben ik moeilijk te stoppen). Had een halve liter bierglas op zn hoofd kapotgeslagen :eek:
Achteraf had ik er wel spijt van want zoiets is niks voor mij, maar op t moment voelde het echt HEERLIJK!

Nice one!:P

Ik ben een paar weken geleden in Praag geweest met mijn Joodse vriendin en zusje. Gelukkig niets gemerkt van die Nazi's.

Super mooie stad trouwens. Wat doe je daar?

Haha,goede actie.Werd je dan niet nog erger in elkaar geslagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven