vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Ik kreeg op de basisschool altijd iedere dag klappen.![]()
Jij verdient het dan ook om geslagen te worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg op de basisschool altijd iedere dag klappen.![]()
ging niet doorhij heeft hersenschudding dus hij moest naar ziekenhuis ofzo
wss ga ik morgen daarheen, als hij zich goed voelt en dan neem ik mn boksbeugel meemisschien kan ik ook nog filmen met 1 hand
![]()

haha vandaag is de politie op onze school geweest om een mannetje van in het derde jaar mee te pakken , had ie met een hamer op iemand zitten slaan van in zijn klas
his mother must be proud
.Wow wow wow! Ik zei eerder in dit topic dat ik hier in Australie nog niemand had gezien die zonder reden klappen had gekregen. Nou jongens, vandaag is daar verandering ingekomen. Een vriend van mij (iemand die altijd vriendelijk is, de laatste persoon waar je ooit ruzie mee zult krijgen) werd zonder reden geslagen door, jawel, een TURK. De enige ****ing Turk die ik in heel Australie ken.
Toeval?

bereid je maar voor, volgens mij komen ze nu naar daar![]()

mja niet zo'n leuke ervaring. hier in praag in elkaar geslagen door een groep nazi's.
ik was samen met nog 2 andere vriendinnen en nog 2 jongens. hun waren met zn 8en ofzo.
een van die jongens is neergestoken in zn buik maar heeft t gelukkig wel overleefd. Ik had een hersenschudding en een hoop blauwe plekken. ik sloeg en schopte om me heen wat ik kon. Toen lag ik op de grond en werd er op me ingetrapt, de rest weet ik niet echt meer, totdat de politie er was en ambulance.
3 van die gasten zijn gepakt, de max straf voor 1tje was geloof ik 6 jaar.

sinds dien liet ie me ook met rust, overal waar ik hem zag
WTF! wel een hele nare ervaring, niet eens schoolplein gevecht, nee gevecht met een groep nazi's. erg heftig hoor![]()

hulde!ja erg gezellig mensen zijn 't
er er zijn er hier helaas toch wel een hoop!
Het is ook of je bent nazi of je hebt er een hekel aan. Het gaat nooit samen.
Overgens was ik paar maanden dr na een van die gastjes tegen gekomen ergens in de kroeg zat met wat chicks... Mn vrienden wouden me tegen houden maar ik kon het niet laten (ja ik had wat alcohol op dan ben ik moeilijk te stoppen). Had een halve liter bierglas op zn hoofd kapotgeslagen
Achteraf had ik er wel spijt van want zoiets is niks voor mij, maar op t moment voelde het echt heerlijk!
Ja erg gezellig mensen zijn 't
Het is ook of je bent nazi of je hebt er een hekel aan. het gaat nooit samen.
Overgens was ik paar maanden dr na een van die gastjes tegen gekomen ergens in de kroeg zat met wat chicks... mn vrienden wouden me tegen houden maar ik kon het niet laten (ja ik had wat alcohol op dan ben ik moeilijk te stoppen). Had een halve liter bierglas op zn hoofd kapotgeslagen
Achteraf had ik er wel spijt van want zoiets is niks voor mij, maar op t moment voelde het echt HEERLIJK!

tief eens op met die foto, als je zo zeker bent van ze zaak kom je naar almere en sla ik jouw ook in elkaar![]()

.
Grappig, zo'n puber die niet weet hoe hij met zijn reeds verkregen testosteron om kan gaan.
!!!Ja erg gezellig mensen zijn 't
Het is ook of je bent nazi of je hebt er een hekel aan. het gaat nooit samen.
Overgens was ik paar maanden dr na een van die gastjes tegen gekomen ergens in de kroeg zat met wat chicks... mn vrienden wouden me tegen houden maar ik kon het niet laten (ja ik had wat alcohol op dan ben ik moeilijk te stoppen). Had een halve liter bierglas op zn hoofd kapotgeslagen
Achteraf had ik er wel spijt van want zoiets is niks voor mij, maar op t moment voelde het echt HEERLIJK!