AndroidHealthClinic

Skyrim of Gears of War 3?

Edgar S

Cool Novice
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Dag mensen,

Gisteren een game bon gekregen en kan niet kiezen tussen deze games. Iemand hier die hele goede post kan geven?

ooit wel eens een gametopic van bijna 100 pagina's gezien op DBB? ;)

Skyrim = singleplayer

GOW3 = multiplayer

Kies zelf maar haha, moet zelf beide nog halen overigens :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb Saints Row the Third gehaald en dat vindt ik nou een ontzettend gaaf over the top spel! Maar Gears of War lijkt me so linear en Skyrim ook. Kunnen jullie wat uitgebreidere reacties geven?

Nouja, depends what you like, eh.

Ga naar gametrailers of andere reviewsite; bekijk de reviews...check youtube. Andere users comments en beoordeel zelf...onderzoek ten top als het van jezelf komt..deed ik gisteren ook :)

ik zou voor battlefield 3 gaan of de nieuwe rayman.

zoals ik al zei, wel eens vaker een topic van 66 pagina's over een spel gehad?

Dan is 't toch gewoon klaar lijkt mij?

Gears of war 3 maar daarvoor eerst deel 1 en 2 spelen voor het verhaal.

Hangt echt compleet van jou af man, bijde spellen zijn in hun genre goed

Denk dat jij niet zo heel erg thuis bent in de games ( kan me vergissen )

Dan kun je het beste voor Gears of War 3 gaan. Zeer vermakelijk en leuk te doen als je zo nu en dan een uurtje over hebt.

Skyrim wordt vooral gewaardeerd door de ''''echte''''' RPG gamers. Denk niet dat je het veel aan zal vinden als je normaal ook geen Role Playing Games speelt.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat jij niet zo heel erg thuis bent in de games ( kan me vergissen )

Dan kun je het beste voor Gears of War 3 gaan. Zeer vermakelijk en leuk te doen als je zo nu en dan een uurtje over hebt.

Skyrim wordt vooral gewaardeerd door de ''''echte''''' RPG gamers. Denk niet dat je het veel aan zal vinden als je normaal ook geen Role Playing Games speelt.

ik speelde hiervoor altijd WoW. Skyrim is een soort WoW toch maar dan zonder de multiplayer optie. is het trouwens ook een first person?

ik speelde hiervoor altijd WoW. Skyrim is een soort WoW toch maar dan zonder de multiplayer optie. is het trouwens ook een first person?

Skyrim is First Person ja en inderdaad zonder multiplayer. Heb zelf ook WoW gespeeld en ook Skyrim, en moet zeggen dat Skyrim totaal niks voor mij is. Irriteer me mateloos en dat First Person gebeuren.

Maargoed, check anders even beide reviews op Gametrailers.com

Preorder SWTOR.

Je kan skyrim ook gewoon in 3rd person view spelen hoor. :D

skyrim kun je gratis downe:p zou ik nooit geld aan uit geven als het niet online is.

Skyrim.

skyrim zou ik zegge geen ervaring mee mar lijkt me wel vet, denk wel dat het net als gears of war een spel is waar je van moet "houden". zal niks voor mij zijn denk ik ben meer van bf3 bijvoorbeeld. maar gow3 lijkt me ook niks omdat je dan het verhaal moet volgen enzo, weet niet of dat bij skyrim ook is omdat het ook beetje een serie is geloof ik. ik zou zegge kijk youtube naar gameplay en rewiews dan kun je met beeld wel beetje beslisse is denk ik beter

Terug
Naar boven