MastaguyB Freaky Bodybuilder Lid sinds 14 jul 2004 Berichten 5.178 Waardering 99 Lengte 1m85 Massa 110kg 12 nov 2004 #21 Zorg ook dat je niet te laat traint. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik train wel eens vaker laat en dan een uur later ga ik slapen, val dan wel vaak snel in slaap. dus geldt niet voor iedereen.
Zorg ook dat je niet te laat traint. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik train wel eens vaker laat en dan een uur later ga ik slapen, val dan wel vaak snel in slaap. dus geldt niet voor iedereen.
D djohn Dutch Bodybuilder Lid sinds 15 jul 2004 Berichten 310 Waardering 0 17 nov 2004 #22 train altijd savonds, en komt veel voor dat ik niet in slaap geraak, en mn hart snel klopt ( en heb verstopte neus )
train altijd savonds, en komt veel voor dat ik niet in slaap geraak, en mn hart snel klopt ( en heb verstopte neus )
mr.Williams Cool Novice Lid sinds 3 sep 2004 Berichten 81 Waardering 0 18 nov 2004 #23 Een saai boek lezen, val je vanzelf wel in slaap.
Big Byron Advanced Bodybuilder Lid sinds 9 okt 2002 Berichten 1.308 Waardering 0 18 nov 2004 #24 Geen alcohol. Je slaapt sneller maar minder goed en wordt terug wakker. Nou, je hebt ook kruidentabletten met valeriaan enzo. Of kruidenthee. Ik ben om bovengenoemde reden (afhankelijkheid) niet voor zware medicatie of pillen...
Geen alcohol. Je slaapt sneller maar minder goed en wordt terug wakker. Nou, je hebt ook kruidentabletten met valeriaan enzo. Of kruidenthee. Ik ben om bovengenoemde reden (afhankelijkheid) niet voor zware medicatie of pillen...