AndroidHealthClinic

slank, maar toch een te hoog vet-%

weerstandmeter meet vochtgehalte en schat aan de hand daarvan vet%
drink een liter water, ga er dan op et voeila vet% gelijk een stuk minder.

Volgens zo'n weerstandmeter heb ik 27% vet... Behoorlijk hoog dus.. Maarja, het zal wel, ik vind het belangrijkste wat ik in de spiegel zie. Die 27% mag lekker blijven zitten waar het zit...:p

die 27 % ziet er niet verkeerd uit toch :p

idd, de spiegel blijft je beste vriend/vijand ;)

Toevallig heb ik vandaag ook mijn precentage laten meten en kwam uit op 24% wat ik erg raar vind wat mijn buikspieren en aderen zien je goed.
Die meters zijn echt bagger..

en dan moet je weten dat ze die dingen ook in het (belgisch) leger gebruiken om te bepalen of iemand een gezond vet% heeft of niet...

ik snap het niet dat zoveel gyms met die shit werken!

deze apparaten zijn net zo mooi als de online vetmeters hahahaha je vult wat getallen in en je % aan vet weet ie zo

Ik heb bij xxl een vetmeter gekocht zon handding. als ik met op de plek waar ht staat aangegeven, net iets naast je navel. dankom ik op 20%uit. Maar een bb van de sportschool zei dat ik het ook op mijn been moet meten en op de tricep. Tricep is geen probleem. Overigens hetzefde resultaat. Maar op mijn been is het niet mogelijk om en stuk vel te pakken te krijgen. haha.Dus hoe ik het daar zou moeten meten? Heb geen idee.

normaal meten ze bicep tricep rug en drie plekken op de buik en pakken daar het gemiddelde van

Terug
Naar boven