XXL Nutrition

Slecht beeld bij nieuwe LED TV

Anoniem10013

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
229
Lengte
1m85
Ik heb voor GTA 5 een nieuwe LED tv gekocht, een uit de Sony bravia serie. Met gamen heb ik een goed en heel scherp beeld. Maar met tv kijken is het beeld echt nog minder dan een tv uit 2000.. Nu heb ik de tv ingesteld op analoog en digitaal, maar ik heb geen digitale ontvanger. Gewoon een coax kabel dus.

Moet ik het dan instellen als 'kabel' of 'grond'? Bij beide opties was het beeld erg bedroevend. En een goede handleiding kan ik ook niet vinden van die tv, dat schiet dus ook al niet op.

Iemand tips? Karma zal vloeien :D

Het eerste wat ik genomen heb toen ik een toen nog LCD kocht was digitale tv aanschaffen en daar nooit spijt van gehad :) Kreeg het anders ook niet voor elkaar en het beeld was daarna meteen perfect. Nu met mijn LED en HD van UPC helemaal.

Ps. Opzich ook logisch resolutie is namelijk veel lager dan de resolutie van jouw tv nu. Nog even wat extra uitleg toevoegen :) Het beeld is dus slechter omdat de tv's uit 2000 een lagere resolutie hebben. Zelfde als dat ik vroeger een film ging downloaden en dit op mijn kleine lagere resolutie beeldscherm er prima uit zag maar op tv niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het eerste wat ik genomen heb toen ik een toen nog LCD kocht was digitale tv aanschaffen en daar nooit spijt van gehad :) Kreeg het anders ook niet voor elkaar en het beeld was daarna meteen perfect. Nu met mijn LED en HD van UPC helemaal.

Ps. Opzich ook logisch resolutie is namelijk veel lager dan de resolutie van jouw tv nu

Dankje voor je reply! Dit lijkt mij dan ook de enige optie. Dat laatste wat je post klinkt erg logisch, dan zal het daar ook wel aan liggen. Dan word het dus toch digitale tv aanschaffen!

Ben er zelf erg blij mee ook zijn die alles in 1 pakketten vaak niet eens veel duurder meer. Zelfs zo erg dat los internet bijna net zo duur is als met tv. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de snelheid die je wilt :)

Die eisen zijn voor mij niet zo heel erg belangrijk, mogelijk dat ik er nog iets moois van kan maken met zo pakket. En anders gewoon los :)

Dan komt het helemaal goed :) Veel plezier met je nieuwe tv! (En GTA natuurlijk)

Zeker weten! Ja dankjewel, ook dat gaat helemaal goed komen haha :D

Laatste generatie tv's (en zeker van de led series) worden niet meer gemaakt om 'goed' te spelen met een gewone kabel.

Fabrikanten passen hun toestellen hier niet meer op aan aangezien alles overschakelt naar digitaal en het grote deel van de bevolking al digitaal is aangesloten.

Digitaal aansluiten dus :)

Laatste generatie tv's (en zeker van de led series) worden niet meer gemaakt om 'goed' te spelen met een gewone kabel.

Fabrikanten passen hun toestellen hier niet meer op aan aangezien alles overschakelt naar digitaal en het grote deel van de bevolking al digitaal is aangesloten.

Digitaal aansluiten dus :)

Hmm oke, dat zal het wezen inderdaad. Dankjewel man, dat word dus aansluiten! :)

Terug
Naar boven