MuscleMeat

Nieuws de nieuwe ipod nano!!!!

ik ga de 16gig versie kopen, in vergelijking is hij echt goedkoop!
Nu nog mijn zen V+ aan de knoppen krijgen en nog garantie krijgen (120 euro), iemand tips hoe ik dit kan doen? Hij moet kapot zijn maar het mag niet uitwendig te zien zijn dat je het zelf gedaan hebt. (vandenborre ftw!)

Wanneer zijn ze in de winkels?
in een glas cola stoppen

je moet hem niet in de winkel halen, maar via de website bestellen. kan je je naam er nog in laten zetten.

echt niet hé!!
ik ben totaal geen apple fan.. maar als er 1 product is dat het wel verdiend om niet overrated te zijn dan zijn het wel hun ipods. De prijzen zijn totaal niet uit de lucht gegrepen mede dankzij de concurrentie. Alhoewel ik vind dat er niet echt iets concurrerend is voor de ipod nano. 16 GB voor 189 euro, een ijzersterk frame, mooi ogend ding met heel goede geluidskwaliteit en een ongelooflijk prachtige en handige interface waar andere mp3spelers nog een puntje aan kunnen zuigen. Dan zijn er nog de afmetingen die gewoon fenomenaal handig zijn, wie wil er nu met een bult in zijn broekzakken zitten? Ipod nano roxx your ass!

:roflol:

hoe je het ook brengt. lijkt net of je rechtstreeks uit een tell sell reclame komt.:D

Ik wil alleen maar een iPhone.

Apple heeft het goed voor elkaar :)

Wat een hype die dingen, net als die iphone. Mooie apparaatjes hoor, maar 80% van de verkoopprijs komt puur door de naam. Tevens duwt apple je nog bijna meer dingen door je strot dan Microsoft doet en iedereen loopt te zeiken op Gates en zijn mannen maar nooit op Apple (Itunes verplicht, randapparatuur moet apple gecertificeerd zijn, etc etc...).

Apple........problemen?

was dat in de tijd van Adam & Eva niet ook een Apple die voor problemen zorgde?
:roflol:

Verdomme, ik heb 2 maand terug een nano gekocht van 4gb, 130€ dacht ik :mad:

Helaas zal ik hem nog niet kunnen kopen omdat mijn broer net 200 euro van mij gestolen heeft die ik nooit meer terug zie.. en er is nix wat ik ertegen kan doen :( weg geld, weg mijn-allereerste-mp3speler-droom-waar-ik-al-jaaaaaaaaren-van-droom :(

dagboek materiaal elsmurfo :D

Terug
Naar boven