MuscleMeat

Slecht fruit/ fruit wat vermeden moet worden?

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Hallo.

Zijn er bepaalde soorten fruit die niet zo goed zijn voor je?
Bijvoorbeeld druiven of Aardbeien?

als je in de cut zit zou ik zowiezo uit de buurt blijven van zetmeelrijke fruitsoorten zoals bananen. in de bulk echter...let it rip!:D

Bananen staan er om bekend veel koolhydraten te bevatten.
Druiven hebben er ook aardig wat. Advocado's hebben over het algemeen het meeste calorieen per 100 gram.

Opzich kan je bananen en druiven en degelijke allemaal gaan vermijden, maar zelf ben ik hier geen grote voorstaander van.
Zeker sochtends kan het niet veel kwaad wat fruit te nemen, maar als je aan het cutten bent, liever een appel/manderijn dan een banaan!

Hoe durf je te twijfelen aan aardbeien? :mad:

;) OK nu even serieus. Verse aardbeien zijn zeer gezond vanwege hun hoge vitamine C-gehalte (60 mg per 100 gr.).

Heel globaal genomen, kun je in de cut beter de tropische fruitsoorten links laten liggen want ze bevatten de meeste suikers.

Aardbeien bevatten nauwelijks calorieën en zitten bomvol anti-oxidanten.

Eet alleen fruit dat blijft drijven.

Nah ... geintje... dat is alleen het leukste onderdeel van Brainiac ... "wil it float"... met Prof. Myang Lee...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel globaal genomen, kun je in de cut beter de tropische fruitsoorten links laten liggen want ze bevatten de meeste suikers.

Aardbeien bevatten nauwelijks calorieën en zitten bomvol anti-oxidanten.

Niks mis mee om 's ochtends of vlak voor het trainen te eten.. Eet zelf regelmatig een halve ananas 's/kwart watermeloen ochtends vroeg. Super! Je moet het eens proberen, het werkt ook lekker voor je stoelgang :D

plastic namaakfruit zou ik ook vermijden!

jw mag ook niet aan de verboden vruchten zitten

ook vruchten vd liesstreek zou ik vermijden

Fruit vermijden......omg ...alles goed verder ?

Terug
Naar boven