AndroidHealthClinic

Slechte gewoonten afleren

Flix

Competitive Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m91
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Wie kent het niet, die lekkere reep of zak chips of koek die maar ligt te liggen en je krijgt best trek.

Ik iig wel. Ik ben helaas echt een suikerjunk!:meal:
Wat zijn jullie manieren om toch niet te tegeven aan dat zoette spul.

Tip die niet alleen voor mij maar voor waarschijnlijk een heleboel andere ook handig zijn!! Dus laat ze maar komen!!!

Eet een zak chips.
Kijk hoeveel kcal je binnen hebt.
Stap op de home trainer en fiets tot je die kcal er terug af hebt.
Na die paar uur heb je iets om over na te denken

:p

Gewoon karakter hebben en het niet doen punt amen en uit.

Susigkeiten voor mij enkel en alleen beperkt in het weekend. Volledig schrappen is mentaal mss te zwaar. Het feit dat je vet% naar beneden moet zou een motivatie
moeten betekenen, althans voor mij toch. En in principe kick je van suiker ook af..
Mijn tip is; heb het gewoon niet in huis. En tracht het te vervangen door fruit als je er savonds trek in krijgt.

Gewoon niet kopen,:D Eigenlijk heel simpel toch

Gewoon niet in huis hebben. Geen boodschappen doen als je echt trek hebt dan koop je eerder de lekkere dingen. Nog belangrijker karakter tonen!

Als ik ongeloofelijke zin krijg (ik ken die drang en hij is echt sterk. Soms laat hij men kop niet los) Je pakt een glas of 4water en kaapted achterover :D

als je niet traint voor de mr olympia kan je toch ook best eens een koek eten ??? , het ligt er helemaal aan wat je ambitie en motivatie is of je nou wel of niet een koek eet.

ik heb nooit echt veel moeite gehad om slecht eten te vermijden maar ik heb toch een paar slechte gewoontes afgeleerd tijdens het dieeten voor ybf afgelopen jaar! zoals geen boter meer op mijn brood en geen jus over de aardappels, gewoon omdat ik het tijdens mijn dieet(3 maand) niet mocht. dan 'vergeet' je een beetje hoe het smaakt en raak je er aan gewend! dus ik heb er nu ook geen moeite mee om dat niet te nemen :)

Eerst jezelf volproppen met gezond eten voordat je je boodschappen gaat halen.

Je kan heus wel eens een keertje in de week een zakje met chips eten toch :)

Als je genoeg eet heb je normaal geen trek meer in chips oid

Beste tip: niet meer in huis halen!

Zal nogal lastig gaan voor de mensen die nog thuis wonen. 'k ken t probleem eet meestal gewoon een appel of banaan

Goed topic!

Het beste is om het niet in huis te halen dan is de drempel om te junken ook veel hoger.

Ik ben wel geinteresseerd in de mensen die nog thuis wonen, hoe gaan jullie om met familie die de hele dag koek en chocola eet en het ook constant bij jouw onder de neus schuift?

Goed topic!

Het beste is om het niet in huis te halen dan is de drempel om te junken ook veel hoger.

Ik ben wel geinteresseerd in de mensen die nog thuis wonen, hoe gaan jullie om met familie die de hele dag koek en chocola eet en het ook constant bij jouw onder de neus schuift?

Geen problemen mee. Als je iets van 3 weken helemaal niks snoept dan ben je eigenlijk vrij van de suiker verslaving dat het grootste deel van de Nederlanders heeft.

Ik moet er niet aan denken, chocolade, ijs, koek, snoep vin het echt smerig. Tegen de behoefte van chips moet ik wel wat harder werken maar ik heb veel discipline dus de zak chips heb ik ook al zeker 6 maanden niet aangeraakt.

Als je genoeg eet heb je normaal geen trek meer in chips oid

Beste tip: niet meer in huis halen!

Ik kan eten tot ik heb buikpijn heb en nog steeds zin in chips hebben:dunno:.
Verder zijn chips/nootjes samen met chocolade de enige dingen waar ik moeite aan heb te weerstaan (van versnaperingen dan wel te verstaan, frieten, hamburgers en zo zijn ook wel moeilijk), zelfs al at ik vroeger 2-3 pakken koeken na school (en dan bedoel ik ook werkelijk, bvb. een hele pak princekoeken of een delacredoos of een pak petit beurre koekjes...)!

Verder is de tip van Tjok een goede tip. Als je naar de supermarkt gaat met een lege maag, dan ga je gelijk alles waar je zin in hebt kopen!

Ik kan eten tot ik heb buikpijn heb en nog steeds zin in chips hebben:dunno:.
Verder zijn chips/nootjes samen met chocolade de enige dingen waar ik moeite aan heb te weerstaan (van versnaperingen dan wel te verstaan, frieten, hamburgers en zo zijn ook wel moeilijk), zelfs al at ik vroeger 2-3 pakken koeken na school (en dan bedoel ik ook werkelijk, bvb. een hele pak princekoeken of een delacredoos of een pak petit beurre koekjes...)!

Verder is de tip van Tjok een goede tip. Als je naar de supermarkt gaat met een lege maag, dan ga je gelijk alles waar je zin in hebt kopen!

Dat weet toch iedereen.:rolleyes:

ja of je bent buiten de deur... als er dan geen normaal eten in de buurt is ben ik snel geneigd om een aantal hamburgers naar binnen te rammen....

Hongergevoel (voor zover we dat kennen in onze westerse samenleving, maar toch:D) maakt echt het slechtste in me los!!

Alles wat ongezond is kan er dan wel in!

dus ja.... kiezen voor het minst slechte alternatief.... kipshoarma ipv mac donalds

1 keer per week junk ik met avondeten, dan eetk patat. voorderest doet snoep, chips en koek mij heel weinig, ik at het normaal ook niet. Denk zo, een zak chips roept echt niet hoor!

Als het niet lukt om in een keer te stoppen met het eten van 'gespuis', kun je ook langzaam aan minderen. Je moet afspraken maken met jezelf. Als je weet dat je je slecht aan de afspraken kunt houden, moet je bij 'overtreding' maatregelen nemen. Zo kun je tegen jezelf zeggen dat voor het eten van chips, koek of snoep gaat hardlopen. En dan niet zo'n lullig rondje door de wijk of door 't park, nee, dan loop je één richting op tot je kapot bent.

Wie kent het niet, die lekkere reep of zak chips of koek die maar ligt te liggen en je krijgt best trek.

Ik iig wel. Ik ben helaas echt een suikerjunk!:meal:
Wat zijn jullie manieren om toch niet te tegeven aan dat zoette spul.

Tip die niet alleen voor mij maar voor waarschijnlijk een heleboel andere ook handig zijn!! Dus laat ze maar komen!!!

tja daar heb ik jammer genoeg ok best vaak last van haha:p

Terug
Naar boven