aessa
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt stom, maar wat ik vaak doe, (ik heb namelijk vaak de neiging om te junken 's avonds), ik pak dan dat koekje ofzo waar ik dan zin in heb he, en dan kauw ik er een beetje op en dan spuug ik het weer uit : )
Gewoon niet in huis hebben. Geen boodschappen doen als je echt trek hebt dan koop je eerder de lekkere dingen. Nog belangrijker karakter tonen!
dat doen anorexia patienten toch ook?
Dat is trouwens best jammer van al dat lekkers
ik neem het een stuk minder krijg er puisten van chocola
en chips ja denk 1 keer in de 2 weken een zak chips. En af en toe is een paar snoepjes.

Lol, dat doen ze vast ja. Mja, het helpt mij iig, het is indd best jammer, maar liever uitspugen dan erin laten, of niet?
Dat heeft niet echt zin. Opname van voeding begint al in je mond (speeksel)

Vertering begint in de mond, de opname begint toch pas in de dunne darm. In ieder geval wordt het grootste gedeelte opgenomen in de dunne darm en niet via de mond, waarom zou je anders het eten doorslikken![]()

Klinkt stom, maar wat ik vaak doe, (ik heb namelijk vaak de neiging om te junken 's avonds), ik pak dan dat koekje ofzo waar ik dan zin in heb he, en dan kauw ik er een beetje op en dan spuug ik het weer uit : )
ik doe gewoon goed door de weeks en ik weekend lekker blowen en 1 a 2 x slecht eten, maar over het algemeen doe ik wel normaal met eten in weekend, maar soms heb ik ook weleens mn vreetkickjes, maar dat heb ik nooit door de weeks dus dat compenseert het weer ;]FF voor de duidelijkheid ik heb nog nooit met opzet gekotst, ik corrigeerde alleen Brolly. Anorexia is een kloteziekte en moet zeker niet worden aangemoedigd.Ik zit hier toch op een BB-forum en niet een pro-anna forum? Daar is kotsen een hot-topic maar hier zijn we toch gezonder bezig mag ik hopen. Kotsen went, lichamelijk gezien kunnen we er steeds beter in worden en geestelijk gezien raakt de natuurlijke remming tegen dit onnatuurlijke gedrag kwijt. Zie hier de discussie, doodleuk word er over dit absurde gedrag gesproken. Ooit een ander zoogdier gezien dat kostbaar eten er weer uitwerkt?
Gewoon gezond eten en matig zijn met zondigen maar bovenal genieten als je een keer iets slechts eet. Denk ook aan je slokdarm en je tanden, die sloop je met dit absurde gedrag.![]()
FF voor de duidelijkheid ik heb nog nooit met opzet gekotst, ik corrigeerde alleen Brolly. Anorexia is een kloteziekte en moet zeker niet worden aangemoedigd.
Om weer een beetje ontopic te gaan, wat voor mij erg goed werkt is met een lijstje boodschappen doen.
Goed topic!
Het beste is om het niet in huis te halen dan is de drempel om te junken ook veel hoger.
Ik ben wel geinteresseerd in de mensen die nog thuis wonen, hoe gaan jullie om met familie die de hele dag koek en chocola eet en het ook constant bij jouw onder de neus schuift?