XXL Nutrition

slechte vooruit gang?

ecto123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Na ongeveer anderhalf jaar trainen heb ik soms toch nog het idee dat ik meer had kunnen presteren.

Ik ben begonnen op 73 kg 16% en zit nu rond de 85 kg 12-13% bij een lengte van 1.88.
Ook vind ik mijn krachtstats tegenvallen.
Dl 5x140 vorig jaar 3x 100
Bp5x80 vorig jaar 5x 55
Squat 5x90 vorig jaar 5x 60

Als je sommige mensen moet geloven zitten ze na een jaar op 100+ bij squat en bp en dl 150+. Vandaar dat ik denk dat ik iets verkeerd doe.

Heb altijd 4 dagen getraind ub/lb. Eerst van dynobet en later phul.

Wie heeft er goede tips om beter te kunnen presteren? Tijd weg gooien is zonde natuurlijk.

Bedankt voor de moeite.

Voeding?

Zolang je boven onderhoud eet kom je aan.

Met een goed kracht schema ga je ook gewoon gains maken.

Niet iedereen gaint evenredig hard natuurlijk.

Je stats zijn toch relatief goed omhoog gegaan ?
Je moet er wel rekening mee houden als je een ub/lb schema volgt dat tegen je je shoulder press doet bijvoorbeeld je waarschijnlijk al wat kracht verloren hebt door de voorgaande oefeningen.
Misschien eens een push/pull/legs routine proberen als je meer op kracht wil focussen ?

Kijk eens op: Bas' log. Door naar 85 kg!
Hij heeft ongeveer dezelfde stats als jij
Hoe groter je bent des te harder moet je werken voor je gains....tis niet anders

ik vind het niet zo een slechte vooruitgang hoor, je hebt afgelopen jaar aardig wat kgs bij kunnen laden op je lifts, als het je doel is om sterker te worden op je mainlifts, moet je gewoon een tijdje alleen op kracht trainen of op kracht trainen op de onderdelen die jij vindt achterlopen.
als je aankomend jaar dezelfde progress kunt maken als afgelopen jaar, dan kijk je er alweer heel anders tegenaan.

en je moet die '' sommige mensen '' niet geloven, je moet in jezelf geloven, wat ''sommige mensen'' doen en laten is echt niet zo boeiend.

Nette vooruitgang, toch ? Niet druk maken en gewoon verder blijven knallen man, deze sport is een marathon en geen sprint.

Duurde 2 jaar voordat ik 10x 60 kg kon benchen :roflol:

Terug
Naar boven