Fitness Seller

SmalMaarDapper zijn log

SmalMaarDapper

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m81
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Ik ben SmalMaarDapper, en ben door paar tegenslagen in het leven aan drugs en alcohol begonnen en het is me te hard bevallen. Eventjes wegvallen in een roes die je alles deed vergeten, en na een tijdje wou ik de roes zoveel mogelijk.

Ben voor nieuwjaar verhuisd en zat al een tijdje naar die datum uit te kijken omdat ik van die verandering van omgeving wou gebruik maken om een compleet nieuwe start te nemen.

Had hier al een tijdje een bankje met halters en gewichten staan, nog in nieuwstaat. Ooit gekocht in een impulsieve bui, maar nooit aan begonnen.

Dus op 23dec verhuisd, en na de feestdagen ben ik erin gevlogen. Heb van mijn laatste stonede avonden geprofiteerd om me hier eerst goed in te lezen en zoveel mogelijk nuttige info op te doen.

Woog toen 59 kilo voor 1m81. BF weet ik niet, maar kan niet hoog geweest zijn gezien je mijn 8-pack duidelijk zag (die is nu praktisch verdwenen door mijn bulkbuikje :p).

Heb de eerste 7 weken 7,5 kilo gepakt, en stond dus op 66,5 kilo. Ben toen beginnen hoofdpijn, misselijkheid en zweetbuien te krijgen, en heb eventjes gestopt met trainen. Kwam goed uit, want carnaval was er ook net :)

Sinds gisteren terug herbegonnen na een weekenhalf pauze, en klaar om er nog harder te gaan invliegen. (schade na carnaval =65,3 kilo)

Wil nu een logje gaan bijhouden omdat die eerste gewonnen kilo's de easy-kilo's waren volgens mij, en dat ik het nu professioneler zal gaan moeten aanpakken.

Dinsdag: schouders

2 arm dumbbell raises overhead

10 x 6kilo
10 x 6k
8 x 6k
6 x 7k

2 arm front deltoid dumbbell raises

10 x 6k
10 x 6k
8 x 7k
8 x 7k

Twisting Dumbbell presses

10 x 7k
10 x 7k
4 x 8k (Failure :mad:)
8 x 7k

Dumbbell Deltoid Lateral Raises

10 x 6k
10 x 6k
8 x 6k
8 x 6k

Reverse incline Dumbbell Flyes

10 x 6k
10 x 6k
8 x 6k
4 x 7k Failure:eek:

Military press (staand uitgevoerd)

6 x 20 Failure
10 x 16
8 x 16
4 x 16 Failure

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja ik train thuis, niet in een gym, vandaar geen oefeningen met smith machine of zo.

Heb weinig kracht, maar ja, iedereen moet ergens beginnen :)

Voedingsschema post ik morgen, als ik alles eens opschrijf wat ik eet overdag + voedingswaardes

Besluit na training:

in vervolg military press in het begin van de training doen, want normaal gezien lukt die 20 kilo me wel 4 reeksen na elkaar, en nu was het failure.

De rest van de training goed doorgegaan en had geen kracht meer over.

Wat voor materiaal heb je thuis dan? Wel de mogelijkheid op te squaten en te benchen?

Succes verder met je logje! :lifter:

- gewone bench voor benchpress waarvan de leuning van het bankje kan anders gezet worden.

- vaste machine waarop ik flyes, en allerlei pulloefeningen kan doen voor rug en triceps

- losse barbel, ez-barbel, dumbbells en gewichten.

- chin en dip tower komt een dezer dagen aan.

En heb me 2 steunen besteld om te kunnen squatten, want zit wat met plaatsgebrek, moet hier eerst nog een zonnebank kunnen doen verdwijnen van mijn zus en mijn moeder :)

Voorlopig squat ik met minder kilo dan ik aankan, omdat ik de barbell van de grond omhoog moet brengen om hem zo in mijn nek te leggen, en heb te weinig kracht om hem zo hoog te krijgen met meer gewicht aan :)

Hopelijk zijn je steunten snel binnen, dan kan het echte werk beginnen!
Hoeveel hoop je deze zomer te wegen?

Had hier gelezen dat je in je eerste jaar het meeste winst maakt, dus hoopte ik dit jaar een 10-12 kilo te kunnen pakken, de eerste 7,5 waren daarvan al binnen, dus ik hoop stiekem op meer.

Tegen deze zomer (begin juli) hoop ik 70 of iets meer te wegen, dus een 6 a 7 kilo erbij nog.

Wordt niet makkelijk, maar ben wel highly motivated. Vreten zit wel goed, gewoon rusten is het moeilijkste.

Zou elke dag willen trainen, haat het als ik na een rustdag opsta en mijn lijf niet zo opgespannen aanvoelt :p

Maar ik probeer me te bedwingen en op langere termijn te denken :)

Woensdag rustdag vandaag :)

Voedingsschema voor vandaag koolhydraten Eiwitten

07u: 200ml Halfvolle Melk 9,56 6,40
40 gr frosties 35gr 2gr

09u: 180 gr Danio Banaan 20 10

10u: 35gr whey 0 28
500 ml Melk 23,5 16

11u: 25gr Bambix 17,5 1,5

12u: 250gr biefstuk 0 59
Friet

14u: Danio Banaan 20 10

16u: 4 sneetjes brood
50gr pindakaas 6 13

19uur: 4sneetjes brood
85 gr makreel (uitgelekt) 0 23

21uur: 35gr whey 28
500 ml melk 23,5 16

Totaal: 137,06 gr koolhydraten 212,9 gr eiwitten

Tussendoor neem ik nog pilletjes met branched chain amino acids, een 5tal per dag, en probeer ik een bakje van 240 gr pinda's leeg te krijgen, maar dat lukt niet altijd. Zit meestal goed vol, en heb savonds bij laatste maaltijd soms braaksmaak in mijn mond als ik na eten boertje laat héhé

een redelijk eetschema..

alleenontbijt moet brinta of havermout zijn..50 - 100 gram!

Ja ga ik nog in de toekomst veranderen. Moet ik nog eens kijken in de winkel om het mee te brengen.

Deed het voorlopig met de dingen die ik thuis meteen in de koelkast vond :)

Zie het al voor me dat je 's avonds na je laatste maaltijd je vriendin nog ff een dikke tonglebber geeft ;) haha en dan die bek die ze trekt :D

Terug
Naar boven