SmalMaarDapper
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ben SmalMaarDapper, en ben door paar tegenslagen in het leven aan drugs en alcohol begonnen en het is me te hard bevallen. Eventjes wegvallen in een roes die je alles deed vergeten, en na een tijdje wou ik de roes zoveel mogelijk.
Ben voor nieuwjaar verhuisd en zat al een tijdje naar die datum uit te kijken omdat ik van die verandering van omgeving wou gebruik maken om een compleet nieuwe start te nemen.
Had hier al een tijdje een bankje met halters en gewichten staan, nog in nieuwstaat. Ooit gekocht in een impulsieve bui, maar nooit aan begonnen.
Dus op 23dec verhuisd, en na de feestdagen ben ik erin gevlogen. Heb van mijn laatste stonede avonden geprofiteerd om me hier eerst goed in te lezen en zoveel mogelijk nuttige info op te doen.
Woog toen 59 kilo voor 1m81. BF weet ik niet, maar kan niet hoog geweest zijn gezien je mijn 8-pack duidelijk zag (die is nu praktisch verdwenen door mijn bulkbuikje
).
Heb de eerste 7 weken 7,5 kilo gepakt, en stond dus op 66,5 kilo. Ben toen beginnen hoofdpijn, misselijkheid en zweetbuien te krijgen, en heb eventjes gestopt met trainen. Kwam goed uit, want carnaval was er ook net
Sinds gisteren terug herbegonnen na een weekenhalf pauze, en klaar om er nog harder te gaan invliegen. (schade na carnaval =65,3 kilo)
Wil nu een logje gaan bijhouden omdat die eerste gewonnen kilo's de easy-kilo's waren volgens mij, en dat ik het nu professioneler zal gaan moeten aanpakken.
Dinsdag: schouders
2 arm dumbbell raises overhead
10 x 6kilo
10 x 6k
8 x 6k
6 x 7k
2 arm front deltoid dumbbell raises
10 x 6k
10 x 6k
8 x 7k
8 x 7k
Twisting Dumbbell presses
10 x 7k
10 x 7k
4 x 8k (Failure
)
8 x 7k
Dumbbell Deltoid Lateral Raises
10 x 6k
10 x 6k
8 x 6k
8 x 6k
Reverse incline Dumbbell Flyes
10 x 6k
10 x 6k
8 x 6k
4 x 7k Failure
Military press (staand uitgevoerd)
6 x 20 Failure
10 x 16
8 x 16
4 x 16 Failure
Ben voor nieuwjaar verhuisd en zat al een tijdje naar die datum uit te kijken omdat ik van die verandering van omgeving wou gebruik maken om een compleet nieuwe start te nemen.
Had hier al een tijdje een bankje met halters en gewichten staan, nog in nieuwstaat. Ooit gekocht in een impulsieve bui, maar nooit aan begonnen.
Dus op 23dec verhuisd, en na de feestdagen ben ik erin gevlogen. Heb van mijn laatste stonede avonden geprofiteerd om me hier eerst goed in te lezen en zoveel mogelijk nuttige info op te doen.
Woog toen 59 kilo voor 1m81. BF weet ik niet, maar kan niet hoog geweest zijn gezien je mijn 8-pack duidelijk zag (die is nu praktisch verdwenen door mijn bulkbuikje
).Heb de eerste 7 weken 7,5 kilo gepakt, en stond dus op 66,5 kilo. Ben toen beginnen hoofdpijn, misselijkheid en zweetbuien te krijgen, en heb eventjes gestopt met trainen. Kwam goed uit, want carnaval was er ook net

Sinds gisteren terug herbegonnen na een weekenhalf pauze, en klaar om er nog harder te gaan invliegen. (schade na carnaval =65,3 kilo)
Wil nu een logje gaan bijhouden omdat die eerste gewonnen kilo's de easy-kilo's waren volgens mij, en dat ik het nu professioneler zal gaan moeten aanpakken.
Dinsdag: schouders
2 arm dumbbell raises overhead
10 x 6kilo
10 x 6k
8 x 6k
6 x 7k
2 arm front deltoid dumbbell raises
10 x 6k
10 x 6k
8 x 7k
8 x 7k
Twisting Dumbbell presses