AndroidHealthClinic

Smartphone-noob is checking in!!

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Hallo people,

Ik ben een noob op smartphone gebied, maar heb wel een beetje intresse gekregen in die dingen sinds een week of 2, met name omdat mijn huidige telefoontje aan vervanging toe is na 6 jaar en mijn abbonement over 3 weken afloopt...

Inmiddels heb ik een smartphone besteld met abbonement en deze zou binnen 3 dagen geleverd moeten worden. Ik heb een LG Optimus L7 II gekocht, na veel reviews te hebben gelezen zou deze phone het beste bij mij passen en ook de kwaliteit/prijsverhouding lijkt in orde.

http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-P710-Optimus-L7-II-smartphone

Kortweg:
- android 4.1 Jelly Bean (oke?)
- 4.3 inch touchscreen (oke?)
- 8 megapixel camera (oke?)
- RAM 768 MB (oke?)
- Intern geheugen 4 GB (oke?)

Na wat meer te hebben gelezen zou deze in staat moeten zijn ongeveer dezelfde prestaties te leveren als de Samsung SIII. (zegt me ook weinig, omdat ik deze nooit in me handen heb gehad!) Maar als ik deze specificaties van de Samsung SIII met de L7II vergelijk komt het aardig overeen.

Wat vinden jullie? Gewoon jullie mening over deze LG phone en wat tips/ervaringen etc zijn van harte welkom!

Gr de smartphone noob :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou zelf nooit maar dan ook nooit een LG telefoon nemen. Samsung of HTC it is..

3 reacties en nogsteeds geen Apple vs Samsung discussie

not bad

Komt die dan!

Vrijdag komt de Iphone 5S! Enige nadeel is de prijs.

Voor de voordelen moet je bij IxyxI zijn.

Komt die dan!

Vrijdag komt de Iphone 5S! Enige nadeel is de prijs.

Voor de voordelen moet je bij IxyxI zijn.

vetz*kken. Bij ons pas op 25 oktober. :(

Wordt zowizo moeilijk om hem meteen op de eerste dag vast te krijgen, zal waarschijnlijk voor de week erna ergens zijn...

Ik heb hem vorige week gekocht en hij is ****ing nice. Mooi scherm kwa kleuren en grote, batterij gaat lang mee en werkt snel

Gewoon handig in gebruik en niet te duur. Voor deze prijs denk ik t beste wat je kunt krijgeb

Ben ook echt geen fan van lg, de iphone en samsung dat is gewoon de markt. HTC mag er ook wel wezen maar hier verder geen ervaring mee.

Voor mij iphone iig

vetz*kken. Bij ons pas op 25 oktober. :(

Wordt zowizo moeilijk om hem meteen op de eerste dag vast te krijgen, zal waarschijnlijk voor de week erna ergens zijn...
Mijn fout, dacht dat het vrijdag de 25e zou zijn :p

Ja eerste dag wordt lastig tenzij je een abbo neemt..

Al die samsung toestelletjes tot de 250 euro zijn gewoon krakkemikkig. Als je 500 euro wil uitgeven dan oke, pak een i phone of samsung.
Voor 220 euro is lg een goede keuze

Ligt eraan wat je er mee wilt doen natuurlijk. Voor alleen bellen/sms en wat basis internet gebruik is ie prima.

Ipone

Ligt indd aan waarvoor je hem gebruikt.

Meeste kopen nieuwste Phone alleen om erbij te horen

:trollface: em?? :p

Geloof dat mijn broer ook een LG optimus nog wat heeft, niets mis mee.

Met een Samsung Galaxy3 kun je mooi uit de voeten, niet zo duur en werkt prima.

voor mij niks meer van samsung, behuizing is brol, net als veel van hun toestellen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Lg l7-2 is een prima telefoon. Erg goede accuduur in vergelijking met andere toestellen in die prijsklasse.

De samsung s3 is bij wat zwaarder gebruik wel echt een stuk sneller maar als jij gewoon simpele dingen doet met je toestel dan kan je met die LG prima uit de voeten.

Terug
Naar boven