AndroidHealthClinic

Smartphone-noob is checking in!!

Uiteraard baseer jij dat op eigen ervaring en niet op andere iphoneloze figuren die roepen dat t k*t is, nietwaar?

Maar goed, ik heb dan al 2-3 jaar langer een iPhone voordat de gemiddelde android gebruiker überhaupt een touchscreen telefoon kon veroorloven.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 12:01 ----------

Omdat niet iedereen zo kortzichtig is om af te gaan op specs

Ik heb 2 vrienden met een iPhone maar 1tje is laatst al overgestapt naar een S4 en de andere gaat ook zeker geen iPhone meer kopen. Ze zijn gewoon te duur voor wat je krijgt. Er zijn zoveel mensen die zo'n ding hebben omdat iedereen roept dat je er een moet kopen ''dus dan zal het wel goed zijn''

Uiteraard baseer jij dat op eigen ervaring en niet op andere iphoneloze figuren die roepen dat t k*t is, nietwaar?

Maar goed, ik heb dan al 2-3 jaar langer een iPhone voordat de gemiddelde android gebruiker überhaupt een touchscreen telefoon kon veroorloven.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 12:01 ----------

Omdat niet iedereen zo kortzichtig is om af te gaan op specs

Kan mij echt weinig schelen dat je 200-500 euro meer betaald voor een overpriced telefoon :roflol:

Maar roep alsjeblieft niet dat IOS beter is dan android aangezien :

Android = Linux - Doe wat je wilt, gooi je eigen thema, lockscreen en diverse widgets erop.

Iphone = IOS - Nope.avi. Gelimiteerd as **** en daarnaast je hebt niet eens een verkenner (bestanden zien). Die moet je nog eens apart dlen.

Hier hebben we een Ipad thuis (niet door mij gekocht) en ik heb meerdere malen een iphone gebruikt dus ik spreek uit eigen ervaring en niet die van anderen.
Oh ik heb zelf een Galaxy S2 incase you happen to give a ****.

Btw wat zijn iphoneloze figuren? Een gemiddeld brein weet toch wel dat Apple een beetje erg overpriced is.

iphone.

Terug
Naar boven