XXL Nutrition

Smartphone-noob is checking in!!

Twijfel niet meer, gewoon een Iphone.

tweedehands vlaggenschip kopen van HTC-Samsung-Apple.

iPhone. Dan behoor je tot de club van de coole kids!

Fanboy comments

did expect

Heb hem ook.
Voor deze prijs krijg je niet snel iets van dezelfde kwaliteit. Nadeel is alleen dat hij soms wat slomer gaat maar opnieuw opstarten doet wonderen.

Ik heb vandaag mijn Huawei binnen gekregen! Naar mijn mening ook zeker waar voor je geld!

Je hebt hem besteld, en nu ga je vragen wat men er van vind, goede volgorde :roflol:

En al die mensen die hier HTC roepen moeten zichzelf laten nakijken, wat een stront apparaten zijn dat.

LG prima, samsung prima, apple redelijk, HTC kill yourself

Ik ben tevreden over de Lumia telefoon's. Dat is windows. Op je telefoon dus.

Ik ben tevreden over de Lumia telefoon's. Dat is windows. Op je telefoon dus.
+1

En voor dat iedereen begin te zeiken over Windows. In tegenstelling tot Android zijn deze telefoons wel ontzettend snel. Indrukwekkend eigenlijk!!
Ik heb zelf een Galaxy S4 en heb jammer genoeg te laat met een lumia mogen spelen!

Komt die dan!

Vrijdag komt de Iphone 5S! Enige nadeel is de prijs.

Voor de voordelen moet je bij IxyxI zijn.

Dan kun je de 4s nemen, die is 370 euro als ik me niet vergis. Snel genoeg voor dagelijkse dingen en vrij van een irritant besturingssysteem dat je betaald met je ziel.

Iphone !
was ik nog op tijd ?

Nexus 5

tumblr_lg46betBTg1qzptwgo1_500.jpg

Ik snap niet dat iemand een Iphone koopt.. De hoofdprijs betalen voor een telefoon waarvan je dezelfde specs kan halen voor de helft van de prijs.

Ik snap niet dat iemand een Iphone koopt.. De hoofdprijs betalen voor een telefoon waarvan je dezelfde specs kan halen voor de helft van de prijs.

Omdat de meeste Apple gebruikers totaal niet geïnteresseerd zijn in specs. Het zijn meestal ook niet de types die van alles aan hun telefoon willen veranderen (tweakers). Ze willen gewoon een apparaat dat vanuit de doos goed werkt, zonder learning curve en met een strak design. Hoeveel je daarvoor wilt betalen is natuurlijk aan jezelf.

+1

En voor dat iedereen begin te zeiken over Windows. In tegenstelling tot Android zijn deze telefoons wel ontzettend snel. Indrukwekkend eigenlijk!!
Ik heb zelf een Galaxy S4 en heb jammer genoeg te laat met een lumia mogen spelen!
Ik heb een HTC Radar waar Windows 7.8 op draait maar het is toch best irritant dat er gewoon apps missen in de windows marketplace.... Voor de rest is het kwa layout wel 10x zo mooi als android en iOS maarja mijn volgende zal toch een android worden vanwege de apps.

Sorry wat?

IOS was al een eindgebruikers bs OS maar jezus IOS7 is wel een ramp.

Uiteraard baseer jij dat op eigen ervaring en niet op andere iphoneloze figuren die roepen dat t k*t is, nietwaar?

Maar goed, ik heb dan al 2-3 jaar langer een iPhone voordat de gemiddelde android gebruiker überhaupt een touchscreen telefoon kon veroorloven.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 12:01 ----------

Omdat niet iedereen zo kortzichtig is om af te gaan op specs

Terug
Naar boven