XXL Nutrition

Snap Fitness : <5 jaar >60 sportscholen in BeNeLux.

Olybb

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
41
DEN BOSCH – Snap Fitness opent dinsdag 1 maart haar deuren aan de Eendenkooi 1B in Den Bosch. Het bedrijf neemt FitnessCentrum Actief over.
Snap Fitness komt oorspronkelijk uit Amerika en wil de komende 5 jaar zeker 60 vestigingen openen in Nederland, Belgie en Luxemburg. De vestiging in Den Bosch is de eerste Snap Fitness in Nederland. Het hoofdkantoor van Snap Fitness opent in april de deuren in Breda.

Bron: http://www.bd.nl/regio/den-bosch-e-...school-opent-de-deuren-in-den-bosch-1.5711138

M.a.w.: nog een budgetketen erbij in Nederland.

Mooi toch. Laat ze elkaar maar lekker kapot concurreren, des te beter voor onze portemonnee.

Moet wel zeggen dat de beschikbare apparatuur binnen Basic Fit en F4F (voor zover ik ze gezien heb) ronduit om te janken is. Al kwam ik hier ook pas achter toen ik switchte naar het sportcentrum van de uni hier. Misschien dat het bij deze keten beter gesteld is?

Ik zit bij basic fit. De vestigingen onderling verschillen wel een hoop hoor. Technogym of matrix aparaten.
Weer een sportschool in den bosch erbij, er zijn er al behoorlijk wat in den bosch.

Terug
Naar boven