Fitness Seller

sneak peak 21/11/08 trey brewer

Ziet er idd stuk beter uit alleen mist nog een pak massa op de borst en rug imo.

Blijf het ook een waardeloze atleet vinden.

Ziet er idd een stuk beter uit. Nog lang geen O materiaal in mijn ogen maar voldoende om een pro card te halen verwacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er idd stuk beter uit alleen mist nog een pak massa op de borst en rug imo.

hoow waardeloos zou ik snel niet zeggen,give him a break:D,de man kan
mss komende jaren nog beter worden imo
Geef mij maar zijn body;)

nu nog de borst

Hij heeft nog genoeg tijd om zich te verbeteren.

Mmmm waardelo0s atleet!! haha give him a breack man!, jij ziet er natuurlijk veel btr uit plaats es een foto van jezelf!! trouwens al die gasten zien er gewoon goed uit je hebt btre natuurlijk maar er is er geen een waardeloos!!

Ziet er al een pak beter uit dan z'n vorige show waar ie het echt verpeste. Tis nu ook zo, zwart wit foto's vertekenen mss het beeld...

hij heeft zich een pak verbeterd!is nu mooi op weg naar een goede fysiek!gun hem zijn pro card zeker wel!
denk dat de haters wel vergeten dat de man nog maar 23 ofzo is..

so he! wat een verbetering. respect

Op video ziet het er veel beter uit. Er zijn echter ook al on stage foto's en daar is ook iets verbetering te zien(maar niet zoals in de video vind ik), maar bijlange niet goed genoeg om echt hoog te scoren op de nationals.

Ik verwacht wel dat hij de komende 3 á 4 jaar sterk gaat verbeteren. Maar of hij ooit de Mr. O gaat winnen? Denk het niet.

ziet er hard uit, en zijn gezicht ziet er ook wat jonger uit nu :-)

Ziet er al veel beter uit.

Als hij zen borst verbetert, en nog wat meer massa op zen rug gaat ie potten breken mits ie goed poseert.

Terug
Naar boven