AndroidHealthClinic

sneak peak 21/11/08 trey brewer

Borst zo dun als een pannenkoek.

Ik zie ook niet zoveel soeps eigenlijk. Freaky legs? Ik zie gewoon standaard bb benen in kleinere omvang. Ook weinig dikte in borst en rug.

iedereen en hijzelf ook moeten een keer stoppen hem teveel te hypen! want hij maakt het elke keer niet waar.

iedereen en hijzelf ook moeten een keer stoppen hem teveel te hypen! want hij maakt het elke keer niet waar.

Waar zie jij gehype? Fantasierijke jongen.. Hier worden vandaag enkel meningen verteld, en meer negatieve dan positieve.. Dus van hypen is er geen sprake. Het gaat om de vooruitgang die hij boekt. Zijn leeftijd wordt ook vaak vergeten, dit is geen Mr. O, absoluut niet. Maar wel een volwaardige PRO.

toch vind ik m op lincoln lijken van prison break :D

laatst zag ik een filmpje van hem dat ie uber vet was, en nu is die weer droog ???

vooral die borst verkloot het totaal beeld.. Zal nog wel enkele jaartjes duren..

Waar zie jij gehype? Fantasierijke jongen.. Hier worden vandaag enkel meningen verteld, en meer negatieve dan positieve.. Dus van hypen is er geen sprake. Het gaat om de vooruitgang die hij boekt. Zijn leeftijd wordt ook vaak vergeten, dit is geen Mr. O, absoluut niet. Maar wel een volwaardige PRO.

Natuurlijk wordt die jongen gehyped. Ken jij andere 'national' atleten die ook maar in de buurt komen met het aantal keer dat Trey in de media verschijnt. Alleen dit filmpje zegt al genoeg. Iedereen die in dat filmpje spreekt is zogenaamd vol lof over hem.
En je kunt het mooi of geen mooi fysiek vinden (ik vind het niks, en zie er ook geen toekomst, maar dat is dan mijn mening) maar gehyped/overhyped wordt hij duidelijk.

Laatst bewerkt:
Mmmm waardelo0s atleet!! haha give him a breack man!, jij ziet er natuurlijk veel btr uit plaats es een foto van jezelf!! trouwens al die gasten zien er gewoon goed uit je hebt btre natuurlijk maar er is er geen een waardeloos!!

Waardeloos is wel jouw argument. Als hij toevallig een mening heeft waar jij het niet mee eens bent waarom zou hij dan meteen weer z'n eigen fysiek moeten tonen aan jou. Moet je soms eerst een pro-status hebben voordat je kritiek mag hebben op iemand als Trey?

goed fysiek , die groeit nog wel

Terug
Naar boven