Fitness Seller

Snel breed worden!1!!1

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
he hoe wordt ik zo snel mogelijk breed? de zomer begint nu te komen. Denken jullie dat ik het binnen 8 weken kan halen?

dit is m'n trainingsschema:

dag 1: 2 uur biceps
dag 2: 2 uur biceps
dag 3: 2 uur buik
dag 4: 2 uur buik
dag 5: 2 uur borst
dag 6: 2 uur borst
dag 7: 6 uur borst, biceps en buik.

Dit is trouwens m'n schema in m'n health center. Thuis doe ik elke dag 1500 reps buikspieren en ik druk me elke dag op, s'ochtends en s'avonds. Moet ik dit ook nog smiddags doen? Ik hoef niet heel breed te worden, want dat vindt ik niet mooi. Dus moet ik oppassen dat ik niet zweet tijdens het trainen, anders train ik te hard, en dat kan natuurlijk niet. Want breed wordt je best snel natuurlijk, dus aan 8 weken heb ik meer meer dan genoeg.

Ik lees hier wel eens iets van voedingsschema ofzo? dat is toch niet echt nodig? ik eet 2 boterhammen per dag met hagelslag tussen de middag, ontbijt heb ik geen tijd voor. s'avonds meestal patatje met een breezah. voor de vetten he, want dat is nodig lees ik.

graag commentaar!!

:rolleyes:

hu-mor

al te vaak gepost.. wees orgineel :P

he ziet er goed uit man... zo te lezen heb je echt liefde voor de sport.. keep up the good work ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zo doe ik het ook, hoeveel ribben zie jij al?

Ik zou nog wat meer borst erbij doen met 250+ KG op de stang. Het gaat niet om de beweging, maar gewoon om de rush van al die mensen die naar je kijken. Vraag aan je 6 trainingsmaatjes of ze even willen spotten.

Bij de biceps curl trouwens ook minimaal 100KG op de stang, voor dezelfde bovenstaande reden. Het buigen van de rug tijdens de curl maakt ook niets uit, je kan het ook als een compound oefening zien van rug en biceps.

Je voedingsschema ziet er top uit! Niets op aan te merken. Misschien nog wat meer BrEeZaHs voor de goede suikers!

ps: Ik heb van een vriend van een vriend gehoord dat je met DBOLL ofzo erg gespierd kan worden in korte tijd

we.gif

Jij gaat vrouwen scoren van de zomer!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

?

Lol Oud!

Hier heb ik maar 1 woord voor.....RESPECT!

Ik wou dat ik de toewijding en dicipline had om op deze verfijnde manier van trainen binnen 8 weken breed te worden.

Jammer genoeg kan ik dit niet opbrengen....succes bro :thumbs:

Vet man, ik heb nog iets mooiers voor je

dianabollen ! (weet niet precies, op het doosje staan onleesbare tekens, maar zo noemen die grote gasten het geloof ik)

Je wordt breed binnen 6 weken zelfs man !

Ik doe het elke zomer, echt de chickies komen als vliegen op je af

Dusse, neem het er nog twee weken van, dat harde werken is niet goed voor juh ouwe !

Je schema ziet er goed uit trouwens, lijkt op die van mij, dus dat zit goed.

Koop een paar van die doosjes en gaan zeg ik je !

Wat ik zelf doe ik pindakaas op mijn spieren smeren de ijzer die daar in zit verhoogd je testo en je krijgt gelijk de juiste vette in je spier gezien het direct aan gebracht word....mijn voorkeur gaat wel uit naar calve gezien deze een hogere sth waarde heeft.

dit doe ik 4 op 4 af.

Wat ik doe tijdens mijn training doe ik 2 proppen cruesli in mijn neus voor extra energie... en spuit wat lucht in mijn halsslagader zodat de spieren extra zuurstof krijgen.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven