Alvast bedankt,
Weet eigenlijk wel dat ik deca langer en meer moet nemen... Maar heb via fitness een begeleider en in het begin waren de kuren die hij voorschreef helemaal anders... Nu zegt hij dit te proberen... Snapte het ook niet... Hij wou wij dianabol langer laten nemen, tot zelfs drie maanden om zo massaverlies na de kuur te beperken... Ik zei hem dat dat enkel vocht en vet is en dat het niet uithaalt omdat ik dan niet herstel. Ik zei toen zelf van ik ga clomid en nolvadex nemen om na te kuren. Toen zei hij dat is een goed idee... Nog nooit heeft hij zelf dat gezegd... Hcg alleen (na de kuur) is genoeg... Hij heeft al wel meer van dergelijke uitspraken gedaan... Ben niet van plan die kuur te doen... Heb al eens discussie met hem gehad maar dan is hij op zijn tenen getrapt en dan zegt hij: doe je zin maar...
Binnen een maand stop ik met zijn begeleiding (moet dan terug betalen).... Heb zijn vorige kuren ook al moeten aanpassen...
Ga denk inderdaad dan maar 8weken (minstens 200mg) deca nemen, maar ga testex wel op 500mg houden denk ik... Heb al grotere hoeveelheden genomen (wel sustanon, is de eerste keer testex)...
Heb met die begeleiding veel geleerd, heb zelfs een wedstrijd (fitness toen) meegedaan en dat was allemaal leuk, maar de laatste 3 à 4maand heb ik al de meest rare dingen gehoord en valt het op dat hij zijn kuren en zelfs zijn voedingschema's niet kan onderbouwen... Ofwel dementeert hij ofwel ben ik sinds ik DBB.com ken veel kritischer en is mijn kennis toch al aardig gegroeid...
In ieder geval bedankt voor de info...
Jullie zijn beesten...
Ps: Ooit word ik MASSA-MAN