MuscleMeat

Snel hulp nodig

TrueBeginner

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Gegroet allen,

Ik ben gisteren in discussie gekomen met mijn werkgever, het zat er al lang aan te komen dat dit zou gebeuren.

Nu had ik op zijn pc even iets willen veranderen aan de muziek en zijn outlook stond open,maar met een wachtwoord die ervoor werd vereist.

Nu moet ik vanavond langsgaan on mijn ontslag te regelen, die hij wijt aan het stelen van paswoorden en inbreken in zijn privégegevens d.m.v. een simpel outlook account die ik op mijn werk-pc gewoon heb ingesteld en daarop kreeg ik niet eens veel e-mails te zien...

Kan hij mij hierom ontslaan en eisen dat ik hierdoor geen 3 maanden vooropzeg krijg?

Hoe ga jij van een muziekprogramma naar outlook en allemaal e-mails die je te zien kreeg?

Zolang hij geen hard bewijs heeft kan hij jou absoluut niet zomaar ontslaan als je contract nog geldig is.
Voor de rest ben ik geen ster in dit soort zaken.

Laat je btw niet ompraten zelf ontslag te nemen, dat proberen ze tegenwoordig overal.

Vaag verhaal, volgens mij is er meer aan de hand klein sletje!

• Topic Starter Topic Starter
muziekprogramma zijnde een online stream, gesloten en outlook stond open maar met een note dat de pasw. opgegeven moest worden.

En wat als hij wel nog bewijs heeft?

Biedt je excuses aan, zeg dat je er niet over nagedacht had en dat je er nooit misbruik van hebt gemaakt en dat je trouw wil blijven aan het bedrijf.

Bel ondertussen naar je vakbond of de vdab en vraag meer uitleg over de periode van je opzegtermijn. Tenminste als je er recht op hebt...

Heb je er geen recht op? Installeer dan dat nep "politie-virus" op alle computers... of stel je tevreden met de gedachte dat je wraak kan nemen in een ander leven.

Zolang hij geen hard bewijs heeft kan hij jou absoluut niet zomaar ontslaan als je contract nog geldig is.
Voor de rest ben ik geen ster in dit soort zaken.

Laat je btw niet ompraten zelf ontslag te nemen, dat proberen ze tegenwoordig overal.

dit dus! eis bewijs en dreig met de vakbond.

en zeker dat laatste retebelangrijk:

LAAT JE ONTSLAAN NEEM NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT ZELF ONTSLAG

als je dat wel doet geef je per direct al je rechten op waar je als werkeloze recht op hebt zoals WW en shit.

dit dus! eis bewijs en dreig met de vakbond.

en zeker dat laatste retebelangrijk:

LAAT JE ONTSLAAN NEEM NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT ZELF ONTSLAG

als je dat wel doet geef je per direct al je rechten op waar je als werkeloze recht op hebt zoals WW en shit.

2 maanden geleden gebeurt bij mij.
Ik ben het verdomme zat! en dit en dat! en heb hier je ontslagformulier dus teken maar en dan kan je gelijk je spullen pakken en is het voorbij!
Yeah Right.

En zelfs al ontslaat die vent je zelf dan nog kan je dat later aanvechten.

Je stelde een outlook account in op je werk pc? Waarom en welke gegevens gebruikte je daarvoor dan?

Is dat de reden dat hij je wilt ontslaan of omdat hij op zijn eigen scherm zag staan dat er om een wachtwoord werd gevraagd?

Beetje vaag allemaal.

Biedt je excuses aan, zeg dat je er niet over nagedacht had en dat je er nooit misbruik van hebt gemaakt en dat je trouw wil blijven aan het bedrijf.

Bel ondertussen naar je vakbond of de vdab en vraag meer uitleg over de periode van je opzegtermijn. Tenminste als je er recht op hebt...

Heb je er geen recht op? Installeer dan dat nep "politie-virus" op alle computers... of stel je tevreden met de gedachte dat je wraak kan nemen in een ander leven.

Heb mijn excuses daarvoor deze ochtend meermaals aangeboden.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 15:45 ----------

Je stelde een outlook account in op je werk pc? Waarom en welke gegevens gebruikte je daarvoor dan?

Is dat de reden dat hij je wilt ontslaan of omdat hij op zijn eigen scherm zag staan dat er om een wachtwoord werd gevraagd?

Beetje vaag allemaal.

ik stelde zijn persoonlijke outlook accounts op mijn werkpc in werking.

Tja dat is ook niet iets wat je perongeluk doet he:o

F*ck alle bazen tegenwoordig...

Gewoon NIETS tekenen vandaag..

Lekker duidelijk verhaal.

En oja ik wordt ook op basis van het bekijken van dit forum op dagelijkse basis voor een maximum van 10 minuten ontslaan.

1 van de redenen.

Kerel is gewoon gefrustreerd omdat ik gezien heb dat hij zowel zijn nieuwe boot, huis en auto ( porsche cayenne) op de zaak least. En daarbij MIJN loon 3 maand lang niet heeft kunnen betalen omdat er geen inkomsten waren.

Ben je wel zeker dat dit op naam van de zaak is? Welke sector? Lijkt me sterk, zeker anno 2012. Breng de belastingsdienst maar op de hoogte als hij je ontslaat :D

En oja ik wordt ook op basis van het bekijken van dit forum op dagelijkse basis voor een maximum van 10 minuten ontslaan.

1 van de redenen.

Kerel is gewoon gefrustreerd omdat ik gezien heb dat hij zowel zijn nieuwe boot, huis en auto ( porsche cayenne) op de zaak least. En daarbij MIJN loon 3 maand lang niet heeft kunnen betalen omdat er geen inkomsten waren.

Maak zn bedrijf kapot met deze informatie
:trollface:

Geef eens z'n ondernemingsnummer of bedrijfsnaam? Geloof ik niets van.

Laatst bewerkt:
Zal ik vanavond posten als de onderhandeling over mijn ontslag klaar is.

Heb mijn excuses daarvoor deze ochtend meermaals aangeboden.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 15:45 ----------

ik stelde zijn persoonlijke outlook accounts op mijn werkpc in werking.

Zou me niet verbazen dat jij een dagvaarding binnenkort krijgt aangeboden :thumbs: .

Terug
Naar boven