Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar staat dat?Als hij geen bewijs heeft, heeft hij geen dringende reden.

Gegroet allen,
Ik ben gisteren in discussie gekomen met mijn werkgever, het zat er al lang aan te komen dat dit zou gebeuren.
Nu had ik op zijn pc even iets willen veranderen aan de muziek en zijn outlook stond open,maar met een wachtwoord die ervoor werd vereist.
Nu moet ik vanavond langsgaan on mijn ontslag te regelen, die hij wijt aan het stelen van paswoorden en inbreken in zijn privégegevens d.m.v. een simpel outlook account die ik op mijn werk-pc gewoon heb ingesteld en daarop kreeg ik niet eens veel e-mails te zien...
Kan hij mij hierom ontslaan en eisen dat ik hierdoor geen 3 maanden vooropzeg krijg?
Heb mijn excuses daarvoor deze ochtend meermaals aangeboden.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 15:45 ----------
ik stelde zijn persoonlijke outlook accounts op mijn werkpc in werking.

Maatje van mij heeft ook zoiets gehad (Scheepbouw bedrijf) Een collega van hem had iets gedaan en was op staande voet ontslagen maar er was geen bewijs dus hebben ze juridische stappen genomen en kreeg die gozer gelijk met een handdrukje van 75 000 euro meteen dat bedrijf failliet, ging al niet zo lekker. :')
nominatie voor het meest onsamenhangde topic van 2012
ik begrijp er helemaal niks van![]()

Even de jaarrekening geraadpleegd maar daar valt niet veel uit op te maken behalve dat het een heel klein bedrijfje is, dat zijn vrouw medezaakvoerder is, dat jij wrs de enige werknemer was, dat het bedrijf bijna niets bezit, dat hij niet aan fiscale optimalisatie doet en dat het dan ook compleet nutteloos is dat hij een BVBA heeft. Hij zou eigenlijk goedkoper af zijn met een eenmanszaak, jammer dat ik niet de omzet en kosten kan zien. Hopelijk vind je snel een nieuwe job, veel succes!
Volgens mij word je ontslagen omdat je NL spelling waardeloos is.