AndroidHealthClinic

Snel hulp nodig

Daarmee kan ik niet zien of de boot op zijn bedrijfsnaam staat hoor. Juist wat globale dingen.

Artikel 677 (7BW)
1. Ieder der partijen is bevoegd de arbeidsovereenkomst onverwijld op te zeggen om een dringende reden, onder gelijktijdige mededeling van die reden aan de wederpartij. De partij die opzegt zonder een dringende reden of zonder gelijktijdige mededeling van de dringende reden is schadeplichtig.

Als hij geen bewijs heeft, heeft hij geen dringende reden. Misschien dat dreigen met een rechtsgang nut heeft? En zo niet die kerel daadwerkelijk voor de rechter slepen.

Maatje van mij heeft ook zoiets gehad (Scheepbouw bedrijf) Een collega van hem had iets gedaan en was op staande voet ontslagen maar er was geen bewijs dus hebben ze juridische stappen genomen en kreeg die gozer gelijk met een handdrukje van 75 000 euro meteen dat bedrijf failliet, ging al niet zo lekker. :')

WTF is er nou gebeurd man, ik snap er geen ene KONT van.

Je sluit een stream muziek op zijn pc. OK dat snap ik. Maar waarom kon je dat niet ff vragen?

Vervolgens zit achter dat scherm zijn outlook, met een melding ervoor dat je een wachtwoord moet opgeven.

Wat is nou het probleem :S En hoezo zat dit er al lang aan te komen, tis totaal iets randoms.

Gegroet allen,

Ik ben gisteren in discussie gekomen met mijn werkgever, het zat er al lang aan te komen dat dit zou gebeuren.

Nu had ik op zijn pc even iets willen veranderen aan de muziek en zijn outlook stond open,maar met een wachtwoord die ervoor werd vereist.

Nu moet ik vanavond langsgaan on mijn ontslag te regelen, die hij wijt aan het stelen van paswoorden en inbreken in zijn privégegevens d.m.v. een simpel outlook account die ik op mijn werk-pc gewoon heb ingesteld en daarop kreeg ik niet eens veel e-mails te zien...

Kan hij mij hierom ontslaan en eisen dat ik hierdoor geen 3 maanden vooropzeg krijg?

Serieus, erg duidelijk ben je niet.

Was het nou op ZIJN PC of JOUW PC?
Werk of prive pc?

En hoezo stel jij een outlook programma in op ZIJN PC, waar je ''niet veel e-mails kon zien''... Was dit voor jouw e-mail adres of zijn e-mail adres?

En hoezo een muziek stream programma? Werk je bijvoorbeeld in een zaak waar muziek gedraaid wordt, of was dit op een kantoor?

laat effe weten hoe dit is afgelopen

Heb mijn excuses daarvoor deze ochtend meermaals aangeboden.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 15:45 ----------

ik stelde zijn persoonlijke outlook accounts op mijn werkpc in werking.

lol, waarom zou je dat doen dan, dan vraag je toch om problemen ??? :)

Maatje van mij heeft ook zoiets gehad (Scheepbouw bedrijf) Een collega van hem had iets gedaan en was op staande voet ontslagen maar er was geen bewijs dus hebben ze juridische stappen genomen en kreeg die gozer gelijk met een handdrukje van 75 000 euro meteen dat bedrijf failliet, ging al niet zo lekker. :')

Sterk verhaal, vooral blijven volhouden.

nominatie voor het meest onsamenhangde topic van 2012

ik begrijp er helemaal niks van :roflol:

Volgens mij word je ontslagen omdat je NL spelling waardeloos is.

• Topic Starter Topic Starter
Ontslaan, 3 maand vooropzeg, no charges pressed.

BE 0893. 815 . 903 aan degene die het vroeg.

Even de jaarrekening geraadpleegd maar daar valt niet veel uit op te maken behalve dat het een heel klein bedrijfje is, dat zijn vrouw medezaakvoerder is, dat jij wrs de enige werknemer was, dat het bedrijf bijna niets bezit, dat hij niet aan fiscale optimalisatie doet en dat het dan ook compleet nutteloos is dat hij een BVBA heeft. Hij zou eigenlijk goedkoper af zijn met een eenmanszaak, jammer dat ik niet de omzet en kosten kan zien. Hopelijk vind je snel een nieuwe job, veel succes!

Mn vriendin praat nog samenhangender in dr slaap. Bezopen.

Even de jaarrekening geraadpleegd maar daar valt niet veel uit op te maken behalve dat het een heel klein bedrijfje is, dat zijn vrouw medezaakvoerder is, dat jij wrs de enige werknemer was, dat het bedrijf bijna niets bezit, dat hij niet aan fiscale optimalisatie doet en dat het dan ook compleet nutteloos is dat hij een BVBA heeft. Hij zou eigenlijk goedkoper af zijn met een eenmanszaak, jammer dat ik niet de omzet en kosten kan zien. Hopelijk vind je snel een nieuwe job, veel succes!

Bij een eenmanszaak ben je wel met het privé-vermogen aansprakelijk voor de schulden van het bedrijf, bij een BVBA niet, mits...

Wat een bullshit topic, je kan nog niet eens uitleggen wat je nou écht hebt gedaan.

Je gaat het niet uitleggen? fine, zoek het maar uit, ksnapte er geen fk van.

Terug
Naar boven