XXL Nutrition

Snelle manier vetpercentage omlaag met kettlebell?

NumberOne

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
78kg
Ik train me momenteel helemaal tot ik erbij neer val.
Ik gain redelijk goed, maar ik stoor me steeds meer aan mijn buik, die als enige achter blijft op de rest.
Mn benen, schouders, borst, armen en rug zijn mooi in balans, alleen jammer van het zij en buikvet dat ik nog heb.

Momenteel zit ik op 15 a 16 procent vet, wat ik graag naar beneden wil brengen in zo kort mogelijke tijd. Ik wil daarna meteen weer door met een clean bulk. Nu kreeg ik van een vriend het volgende filmpje http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YC2tBqUTq_g en hij zegt dat hij met 1000 swings kettlebell per dag (wel in meerdere sets) in een week 2 tot 3 % vet is verloren.

Het moet wel het uiterste uit je lichaam halen, maar dat moet het zeker waard zijn bij zoveel vetpercentageverlies in 1 week.

Nu heb ik 3 vragen:

- Heeft iemand ervaring met deze cut methode? Werkt het echt, of is het 1 grote fabel?

- Mijn onderhoud ligt op 2600 , maar deze training zal dagelijks 1000 kcal extra verbranden. Wat kan ik het beste gaan eten? En kan ik ook hierbij het beste de K in de E/K/V laag houden?

- Is het een idee deze trainingsweek in frequentie te laten terug komen? Bijvoorbeeld na elke 6 weken bulk?

Hier was eerder al een topic over. Die gast had het gedaan en was goed bevallen, maar knetterzwaar. Weet iemand hoe je een topic zoekt?

ik zou ff probere mee te rennen en echt op je voeding letten

zonde van de moeite, gewoon trainen en zorgen dat je 500cal onder onderhoud eet :thumb:

Terug
Naar boven